ІНТЕГРАТИВНИЙ АСПЕКТ НАУКОВО-ПРИРОДНИЧИХ ЗНАНЬ (ФІЗИКА ТА ІНФОРМАТИКА)
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.104-106Анотація
У статті приділяється значна увага формуванню інтегрованих знань (фізика і інформатика) при підготовці майбутнього вчителя фізики.
In article the significant attention is paid to formation of the integrated knowledge (physics and computer science) by preparation of the future teacher of physics.
Посилання
Куриленко С.П. Інтегративні процеси у сучасній освіті // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам’янець-Поділь-ський: Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2002. — Вип. 8. — С. 148-154.
Куриленко С.П., Сергєєв О.В. Розвиток теорії навчання фізики як інтегративний процес // Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць: В 3-х томах. — Кривий Ріг: Видавничий відділ НацМетАУ, 2001. — Т.2: Теорія та методика навчання фізики. — С. 188-198.
Кедров Б.М. Предмет и взаимосвязь естественных наук. — М.: Изд-во Академии наук СССР, 1962. — С. 331, 393.
Самойленко П.И., Сергеев А.В. Интегративная функция обучения основам наук // Специалист. — 1995. — № 5-6. — С.36-37; № 7. — С.22-24.
Самойленко П.И., Сергеев А.В. Развитие дидактики физики как интеграционный процесс // Среднее профессиональное образование. — 1998. — № 11-12. —
С.39-45; 1999. — № 1. — С.36-40; № 2. — С.26-33.