ПРОБЛЕМА РАЗРАБОТКИ ТАКСОНОМИИ ТРЕБОВАНИЙ К АБИТУРИЕНТУ ФИЗИЧЕСКОГО ФАКУЛЬТЕТА УНИВЕРСИТЕТА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.108-110Анотація
Обосновывается необходимость конкретизации системы требований к абитуриенту физического факультета университета в заданиях вступительных экзаменов.
The necessity of a concrete definition of system of the requirements to the entrant of physical faculty of university in the tasks of entrance examinations is proved.
Посилання
Дружинин В.Н. Психология общих способностей — СПб.: Питер Ком, 1999. — 368 с.
Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста. — СПб.: Издательство “Питер”, 2000. — 624 с.
Фридман Л.М., Кулагина И.Ю. Психологический справочник учителя. — М.: Изд-во “Совершенство”, 1998. - 432 с.
Афанасьєва Н.І., Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П. Залежність якості засвоєння школярами і студентами навчального матеріалу з фізики від рівня розвитку їхнього формального мислення // Вісник Чернігівського державного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник. У 2-х т. — Чернігів: ЧДПУ, 2002. — №13. — Т.2. — С. 167-172.
Минаев Ю.П., Самойленко П.И., Цыганок М.Н. Максимизация знаний: выбор образовательной стратегии методом математического моделирования // Приложение к ежемесячному теоретическому и научно-практическому журналу “Среднее профессиональное образование” — № 3 (май 2001 г.). — С. 147-160.
Марченко О.А, Мінаєв Ю.П., Циганок М.М. Вплив системи оцінювання навчальних досягнень на вибір методів навчання // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 24. — Херсон: Айлант, 2001, — С. 37-44.
Швець О., Бойко Л. Міжпредметні зв’язки математики і фізики: стан, проблеми, перспективи // Фізика та астрономія в школі. — 2002. — № 6. — С. 21-25.
Огурцов В., Гарєєва Ф. Використання математичних знань у процесі розв’язування задач з фізики // Фізика та астрономія в школі. — 2002. — № 1. — С. 52-55.