ПРОБЛЕМА РАЗРАБОТКИ ТАКСОНОМИИ ТРЕБОВАНИЙ К АБИТУРИЕНТУ ФИЗИЧЕСКОГО ФАКУЛЬТЕТА УНИВЕРСИТЕТА

Автор(и)

  • Ю. П. Минаев Запорожский государственный университет, Україна
  • Н. И. Тихонская Запорожский государственный университет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.108-110

Анотація

Обосновывается необходимость конкретизации системы требований к абитуриенту физического факультета университета в заданиях вступительных экзаменов.

The necessity of a concrete definition of system of the requirements to the entrant of physical faculty of university in the tasks of entrance examinations is proved.

Біографії авторів

Ю. П. Минаев, Запорожский государственный университет

кандидат фізико-математичних наук, доцент, докторант кафедри фі­зики і методики її викладання Запорізького державного університету 

Н. И. Тихонская, Запорожский государственный университет

магістр фізики, асистент кафедри фізики і методики її викладання Запорізького державного університету 

Посилання

Дружинин В.Н. Психология общих способностей — СПб.: Питер Ком, 1999. — 368 с.

Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста. — СПб.: Издательство “Питер”, 2000. — 624 с.

Фридман Л.М., Кулагина И.Ю. Психологический справочник учителя. — М.: Изд-во “Совершенство”, 1998. - 432 с.

Афанасьєва Н.І., Кенєва І.П., Мінаєв Ю.П. Залежність якості засвоєння школярами і студентами навчального матеріалу з фізики від рівня розвитку їхнього формального мислення // Вісник Чернігівського державного університету імені Т.Г.Шевченка. Випуск 13. Серія: педагогічні науки: Збірник. У 2-х т. — Чернігів: ЧДПУ, 2002. — №13. — Т.2. — С. 167-172.

Минаев Ю.П., Самойленко П.И., Цыганок М.Н. Максимизация знаний: выбор образовательной стратегии методом математического моделирования // Приложение к ежемесячному теоретическому и научно-практическому журналу “Среднее профессиональное образование” — № 3 (май 2001 г.). — С. 147-160.

Марченко О.А, Мінаєв Ю.П., Циганок М.М. Вплив системи оцінювання навчальних досягнень на вибір методів навчання // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 24. — Херсон: Айлант, 2001, — С. 37-44.

Швець О., Бойко Л. Міжпредметні зв’язки математики і фізики: стан, проблеми, перспективи // Фізика та астрономія в школі. — 2002. — № 6. — С. 21-25.

Огурцов В., Гарєєва Ф. Використання математичних знань у процесі розв’язування задач з фізики // Фізика та астрономія в школі. — 2002. — № 1. — С. 52-55.

##submission.downloads##