ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВ) ЕННЯ ЕЛЕКТРИ) НИХ КОЛИВАНЬ У ШКОЛІ ТА ВНЗ

Автор(и)

  • С. М. Пастушенко Національний авіаційний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.111-113

Анотація

Розглянуто методичні питання вивчення коливальних процесів в шкільному і університетському курсах фізики. Показано, що ефективність вивчення фізики у вищому навчальному закладі пов’язана із дотриманням принципу наступності у вивченні фізики від середнього до вищого навчального закладу. Наведено приклади вивчення коливань за допомогою електронного осцилографа.

There are considered methodicalissues of oscillations at Universary phisical course. It is shoun, that efficiency of Physics study at High Education School is connected with follouing a secuence principle of physics study at Secondary School and High School. There are prouduced examples of oscilloscopes action prinsiples, which can be introduced at Secondary and High School.

Біографія автора

С. М. Пастушенко, Національний авіаційний університет

кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри фізики № 1 Національного авіаційного університету, м. Київ 

Посилання

Неперервна професійна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць / За ред. І.Я.Зязюна та Н.Г.Нич-кало. — У двох частинах. — Ч.1. — К., 2001. — 392 с.

Пастушенко С.М. Деякі особливості вивчення динаміки в школі і вузі. // Наукові записки: Серія: Педагогічні науки. Вип. 42. — Кіровоград: РВЦ Кіровоградського держ. пед. ун.-ту ім. В.Вінніченка, 2002. — С. 179-182.

Еремкин А.И. Система межпредметних связей в высшей школе. (Аспект подготовки учителя). — Х.: Изд-во при Харьковском ун-те, 1984. — 152 с.

Пастушенко С.М. Міжпредметні зв’язки курсів загальної фізики і мікроелектроніки при підготовці бакалаврів з радіотехніки. // Матеріали УІІ Всеукраїнської наукової конференції “Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики”. — К.: Національний пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, 2002.

Масленникова Л.В. Взаимосвязь фундаментальности и профессиональной направленности в подготовке по физике инженерных кадров. - М.: МПГУ, 1999. - 148 с.

Сергієнко В.П. Професійна спрямованість курсу загальної фізики у педагогічному вищому навчальному закладі. // Наукові записки: Серія: Педагогічні науки. Вип. 42. — Кіровоград: РВЦ Кіровоградського держ. пед. ун.-ту ім. В.Вінніченка, 2002. — С. 203-207.

Пастушенко С.М. Розв’язуємо задачі з фізики: Навч. посібник для загальноосвіт. навч. закл.: Вип. 3. Коливання і хвилі. Оптика. Квантова фізика. — К.: Діал, Абетка, 2002. — 188 с.

##submission.downloads##