ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ САМОСТІЙНО РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДА) І З ФІЗИКИ У СТУДЕНТІВ НЕФІЗИ) НИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ ФОРМ

Автор(и)

  • Л. М. Савчук Бердянський державний педагогічний університет 2Запорізький державний університет, Україна
  • О. В. Сергеев Бердянський державний педагогічний університет 2Запорізький державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.119-121

Анотація

Розглядаються можливі шляхи активізації навчальної роботи на практичних заняттях з фізики. Наведений приклад конкретного практичного заняття з фізики в ігровій формі, яке дозволяє формувати у студентів нефі-зичних спеціальностей вміння самостійно розв’язувати задачі з конкретної теми.

The possible methods of activization of teaching on the practical pursuits of physics are examined. The definite example of practical pursuit of physics is described. This pursuit is given the possibility to forming of non-physical students’ ability of definite theme’s tasks’ resolving of themselves.

Біографії авторів

Л. М. Савчук, Бердянський державний педагогічний університет 2Запорізький державний університет

аспірант кафедри фізики і методики її викладання Бердянського державного педагогічного університету 

О. В. Сергеев, Бердянський державний педагогічний університет 2Запорізький державний університет

доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Міжнародної ака­демії педагогічної освіти (м. Москва), завідувач кафедри фізики та методики її викла­дання Запорізького державного університету 

Посилання

Бурсиан Э.В. Задачи по физике для компьютера: Учеб. Пособие для студентов физ.-мат. фак. пед. ин-тов. — М.: Просвещение, 1991. — 256 с.

##submission.downloads##