НАСТУПНІСТЬ І НЕПЕРЕРВНІСТЬ У РЕАЛІЗАЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОГО І ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДІВ ДО НАВЧАННЯ — НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • В. Д. Шарко Херсонський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.127-130

Анотація

В статті обґрунтовується необхідність наступності і неперервності у методичній підготовці вчителя в контексті “збагачуючої моделі навчання”.

The article deals with the problem of necessity of following and persistent in methodical training of teacher in context of “enriching model of the study”.

Біографія автора

В. Д. Шарко, Херсонський державний університет

кандидат педагогічних наук, доцент, докторант кафедри методики викладання фізики Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова

Посилання

Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход: Метод. пособие. — М.: Высш. шк., 1991. — 207 с.

Гончаренко С.У. Зміст загальної освіти і її гуманітаризація // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.Я.Зязюна.

— Київ: Видавництво «Віпол», 2000. — С.81-108.

Зязюн І.Я. Інтелектуально творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.Я.Зязюна. — Київ: Видавництво «Віпол», 2000. — С.11-58.

Пєхота О.М. Особистісно орієнтована освіта і технології // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.Я.Зязюна.

— Київ: Видавництво «Віпол», 2000. — С.274-298.

Сисоєва С.О. Технологізація освітньої діяльності в умовах неперервної професійної освіти // Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І.Я.Зязюна. — Київ: Видавництво «Віпол», 2000. — С.249-273.

Шарко В.Д. Про стан реалізації принципу неперервно-

сті в оцінюванні навчальних досягнень учнів загальноосвітніх шкіл і студентів ВНЗ / Матеріали міжнародної конференції “Сучасні тенденції розвитку природничо-математичної освіти”. — Херсон: Вид-во

ХДПУ, 2002. - С.95-97.

##submission.downloads##