СВІТОГЛЯДНИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ ПІДРУ) НИКА — НЕОБХІДНА УМОВА ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.130-133Анотація
Стаття присвячена обґрунтуванню необхідності і розкриттю можливостей реалізації світоглядного підходу до створення підручника фізики.
The article deals with the ground on necessity and disclosing of opportunities of realization of the world-outlooking approach for creation of the textbook physics.
Посилання
Бугаев А.И. Методика преподавания физики в средней школе. — М.: Просвещение, 1981. — 288 с.
Гончаренко С.У. Фізика 11 кл. Пробний навчальний посібник для ліцеїв та класів гуманітарного профілю.
— К.: Освіта, 1995. — 287 с.
Гончаренко С.У. Формування наукового світогляду учнів під час вивчення фізики. — К.: Радянська школа, 1990. — 207 с.
Дворникова Г.В. Развитие мировоззрения учащихся при изучении современной физической картины мира. // Физика в школе. — 2002. — № 3.
Ефименко В.Ф., Макогина Е.И., Хоменко Е.А. Развитие представлений об эволюции физической картины мира. // Физика в школе. — 2002. — № 6.
Мощанский В.Н. Формирование мировоззрения учащихся при изучении физики. — М.: Просвещение, 1976. - 158 с.
Мякишев Г.Я, Буховцев Б.Б. Физика: Учебник для 11 кл. средних школ. — М.: Просвещение, 1991.
Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки,
перспективи: Монографія / За ред. І.А.Зязюна. — К.: Видавництво “Віпол”, 2000. — 636 с.
Пастух І.В. Формування наукового світогляду під час вивчення фізики в 7 класі. // Фізика та астрономія в школі. — 1999. — № 1.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. 7-11 класи. — К.: Шкільний світ, 2001.
Стандарт освіти. Фізика. // Освіта України. — 2003.
— № 1-2.
Теория и методика обучения физики в школе: Общие вопросы: Учеб. пособие для студ. пед. вузов. / С.Е.Каме-нецкий, Н.С.Пурышева и др.; под ред. С.Е.Каменецкого. — М.: Издательский центр «Академия», 2000. — 384 с.