МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ З ПОНЯТТЯМ ФАЗОВОГО ПРОСТОРУ В КУРСІ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • І. О. Теплицький Криворізький державний педагогічний університет, Україна
  • О. М. Семерня Криворізький державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2003-9.163-165

Анотація

Стаття присвячена методиці формування поняття фазового простору в курсі “Основи комп’ютерного моделювання з фізики” для учнів 9-11 класів технічного та фізико-математичного профілю.

The article is devoted to methodical teaching of phase space in course “Elements of computer modelling in physics” for pupils of 9-11 forms with profound studying of technical, physical and mathematical disciplines.

Біографії авторів

І. О. Теплицький, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформатики та прикладної математики Криворізького державного педагогічного університету 

О. М. Семерня, Криворізький державний педагогічний університет

магістр фізики, аспірант, асистент кафедри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського державного університету

Посилання

Бугайов О .І., Коваль В.М. Комп’ютерна підтримка курсу фізики в середній школі: реальність і перспективи // Фізика та астрономія в школі. — 2001. — № 3. — С. 17.

Бугаєнко В.О., Триус Ю.В., Яриніч Ю.О. Лінійні динамічні системи і їх комп’ютерне моделювання. / Зб. наук. праць: Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання / Ред. кол. — К.: “Комп’ютер у школі та сім’ї”. — 1998. — С. 62-70.

Верник А.Н. Моделирование фундаментальных физических опытов на ЭВМ // Физика в школе. — 1987. — № 3. — С. 44.

Жук Ю.О. Викладання фізики і нові інформаційні технології навчання // Фізика та астрономія в школі.

— 1997. — № 1. — С. 13-18.

Зеленський О. Комп’ютерне моделювання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів // Фізика та астрономія в школі. — 2000. — № 1. — С. 8-10.

Кобель Г.П. Моделювання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики (на матеріалі молекулярної фізики): Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

— К., 1995.

Островская Е.М. Моделирование на компьютере // Информатика и образование. — 1998. — № 8.

Сільвейстр А.М. Комп’ютер як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів // Фізика та астрономія в школі. — 2001. — № 3. — С. 10-12.

Сільвейстр А.М., Сумський В.І. Дидактична ефективність застосування ЕОМ під час вивчення нового матеріалу // Фізика та астрономія в школі. — 1998. — № 3. — С. 17.

Теплицький І.О. Факультативний курс “Основи комп’ютерного моделювання”. Зб. наук. праць Кам’янець-Подільського держ. пед. ун-ту: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фіз.-мат. освітніх галузей. — Кам’я-нець-Подільський: Кам’янець-Подільський держ. пед. ун-т, інформаційно-видавничий відділ, 2002. — Вип. 8.

— С. 210-217.

Теплицький І.О., Семеріков С.О. Комп’ютерне моделювання механічних рухів у середовищі електронних таблиць. Частина 1. Механічні коливання // Фізика та астрономія в школі. — 2002. — № 5. — С. 40-46.

##submission.downloads##