БІНАРНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА ЯК ЗАСІБ ПЛАНУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.9-12Анотація
Стаття присвячена проблемі розробки та впровадження бінарних цільових програм в процесі професійного становлення учителя фізики
Clause is devoted to a problem of development and introduction of the binary target programs during professional formation of the teacher of physics
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам'янець-Подільський: Кам’я-
нець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. — 174 с.
Атаманчук П.С, Мендерецкий В.В. Особенности экспериментальной подготовки будущих учителей физики в условиях личностно-ориентированного обучения // Модульные технологии обучения в системе непрерывного профессионального образования (теория и практика): Сборник научных трудов Х Международной научно-методической конференции, 23-24 марта 2004 года. — Выпуск 8, часть 2. — М. — С.136-143.
Атаманчук П.С., Мендерецький В.В. Технологічні особливості цілеорієнтацій у фаховій підготовці майбутніх учителів фізики // Наукові записки. Випуск 55. — Серія: Педагогічні науки. — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Вінніченка. — 2004. — С.242-249.
Бугайов О.І. Концепція фізичної освіти у середній загальноосвітній школі України // Освіта: Методика: Газета в газеті "Освіта". — 1992. — № 15. — 8 вересня.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. — 2004. — № 5. — 20 січня 2004 р.
- С.9-10.
Коршак Є.В., Коршак Н.М., Коршак Т.С. Особливості вивчення природничих наук в умовах стандартизації освіти // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Стандарти загальної середньої освіти. Проблеми, пошуки, перспективи". — К.: ІЗИН, 1996.
- С.13-14.
Ляшенко О.І. Якість як феномен освіти // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. — Вип. 9. — С.58-60.
Мендерецький В.В. Шляхи вдосконалення експериментальної підготовки майбутнього учителя фізики // Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова.
- К.: НПУ, 2003. — Вип. 53. — С.205-212.
Савченко О.Я. Ознаки особистісно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя // Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики. — К., 1997.
Хорошавин С.А. Физический эксперимент в средней школе: 6-7 кл. — М.: Просвещение, 1988. — 175 с.
Шут М.І., Сергієнко В.П. Психолого-педагогічні основи розуміння фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. — Вип. 9. — С.52-54.