БІНАРНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА ЯК ЗАСІБ ПЛАНУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • П. С. Атаманчук Кам’янець-Подільський державний університет, Україна
  • В. В. Мендерецький Національний педагогічний університет ім. В.ПДрагоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.9-12

Анотація

Стаття присвячена проблемі розробки та впровадження бінарних цільових програм в процесі професійного становлення учителя фізики

Clause is devoted to a problem of development and introduction of the binary target programs during professional formation of the teacher of physics

Біографії авторів

П. С. Атаманчук, Кам’янець-Подільський державний університет

доктор педагогічних наук, професор, завідувач ка­федри методики викладання фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі Кам’янець-Подільського державного університету

В. В. Мендерецький, Національний педагогічний університет ім. В.ПДрагоманова

докторант Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук, доцент Кам’янець- Подільського державного університету

Посилання

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам'янець-Подільський: Кам’я-

нець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1999. — 174 с.

Атаманчук П.С, Мендерецкий В.В. Особенности экспериментальной подготовки будущих учителей физики в условиях личностно-ориентированного обучения // Модульные технологии обучения в системе непрерывного профессионального образования (теория и практика): Сборник научных трудов Х Международной научно-методической конференции, 23-24 марта 2004 года. — Выпуск 8, часть 2. — М. — С.136-143.

Атаманчук П.С., Мендерецький В.В. Технологічні особливості цілеорієнтацій у фаховій підготовці майбутніх учителів фізики // Наукові записки. Випуск 55. — Серія: Педагогічні науки. — Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Вінніченка. — 2004. — С.242-249.

Бугайов О.І. Концепція фізичної освіти у середній загальноосвітній школі України // Освіта: Методика: Газета в газеті "Освіта". — 1992. — № 15. — 8 вересня.

Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. — 2004. — № 5. — 20 січня 2004 р.

- С.9-10.

Коршак Є.В., Коршак Н.М., Коршак Т.С. Особливості вивчення природничих наук в умовах стандартизації освіти // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції "Стандарти загальної середньої освіти. Проблеми, пошуки, перспективи". — К.: ІЗИН, 1996.

- С.13-14.

Ляшенко О.І. Якість як феномен освіти // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. — Вип. 9. — С.58-60.

Мендерецький В.В. Шляхи вдосконалення експериментальної підготовки майбутнього учителя фізики // Наукові записки: Збірник наукових статей Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова.

- К.: НПУ, 2003. — Вип. 53. — С.205-212.

Савченко О.Я. Ознаки особистісно-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя // Творча особистість вчителя: проблеми теорії і практики. — К., 1997.

Хорошавин С.А. Физический эксперимент в средней школе: 6-7 кл. — М.: Просвещение, 1988. — 175 с.

Шут М.І., Сергієнко В.П. Психолого-педагогічні основи розуміння фізики // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. — Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2003. — Вип. 9. — С.52-54.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29