МЕТОДИЧНИЙ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ВИМОГ ЦІЛЬОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.12-16Анотація
Розкриваються особливості коригування та регулювання навчальною діяльністю студентів через проведення контролю на різних етапах заняття та через аналіз його результаті з врахуванням еталонів, окреслених цільовою програмою з фізики.
The features of correction and regulation by educational activity of the students through realization of the control at differend stages of employment (occupation) and through the analysis of his(its) results are opened in view of the standards determined by the target program from physics.
Посилання
Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики. — Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ,
- 174 с.
Атаманчук П.С., Оленюк І.В. Технологічні аспекти розробки цільової освітньо-професійної програми (на прикладі навчальної дисципліни “Фізика”) // Матеріали Міжнародної науково-методичної конференції “Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах” (Львів, 7-9 жовтня, 2002 р.). — Львів: Ліга-Прес, 2002. — С.214-217.
Атаманчук П.С., Оленюк І.В. Ціннісні передумови результативного навчання фізики // Фізика та астрономія в школі. — 2004. — № 1. — С.16-21.
Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. — Кам’янець-Подільський: К-ПДПІ, 1997. — 136 с.
Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психолог. очерк: Кн. для учителя. — 3-е изд. — М.: Просвещение, 1991. — 93 с.
Габай Т.В. Учебная деятельность и ее средства. — М.: Изд-во МГУ, 1988. - 254 с.
Машбиц Е.И. Психологические основы управления учебной деятельностью: Методическое пособие. — К.: Вища школа, 1987. — 223 с.
Оленюк І.В. Особливості змістового наповнення стандартів фізичної освіти в умовах особистісно орієнтованого навчання в закладах різного типу // Збірник наукових праць: Спеціальний випуск. — К.: Науковий світ. - 2003. - С.69-75.