ДО СТРУКТУРУВАННЯ ПРОЦЕСУ ВИКОНАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.16-17Анотація
Якість формування практичних вмінь і навичок, об'єктивність оцінки та одержаних результатів виконання експериментальних завдань з фізики учнями значною мірою залежать від рівня їх адаптації до відповідного інформаційного і моторного полів, ефективного поєднання колективної і індивідуальної роботи.
The quality of formation of practical skills and habits, the objectivity of an estimation and the received results of performance experimental tasks on physics by the pupils appreciably depends on a level of their adaptation to corresponding information and motor fields, effective association of collective and individual work
Посилання
Вовкотруб В.П. Ергономічний підхід до розвитку шкільного фізичного експерименту [Монографія]. — К.,
- 280 с.
Вовкотруб В.П., Подопригора Н.В. До організації і проведення лабораторних робіт з фізики в школі // Збірник наукових праць: Спеціальний випуск / Гол. Ред. В.Г.Кузь. — К.: Наук. світ, 2003. — 319 с.
Коршак Є.В. та ін. Фізика, 7 кл.: Підручник для серед. загальноосвіт. шк. / Є.В.Коршак, О.І.Ляшенко,
B. Ф.Савченко. — К.; Ірпінь: ВТФ "Перун", 1998. — 160 с.
Методика преподавания физики в 7-8 классах средней школы: Пособие для учителя / А.В.Усова, В.П.Орехов,
C. Е.Каменецкий и др.; Под ред. А.В.Усовой. — 4-е изд., перераб. — М.: Просвещение, 1990. — 319 с.