ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ УМІНЬ ЯК ПЕРЕДУМОВА РЕЗУЛЬТАТИВНОГО НАВЧАННЯ ТА ОСНОВА РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-АГРАРНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.18-21Анотація
Розглянуто формування та класифікацію навчально-пізнавальних умінь як передумову результативного навчання та основу розумового виховання майбутніх фахівців аграрно-технічного профілю.
Are considered formation and classifications learning-cognitive of skills as the foreword of successful training and basis(fundamentals) of mental education of the future experts of a agrar-technical direction.
Посилання
Атанов Г.А., Эфрос Т.И. Система умений в обучении.
- Донецк: ДонГУ, 1997. - С.100-111. - 218 с.
Бехтерев В.М. Вопросы общественного воспитания. — М., 1910. - С.5-8.
Дьомін А.І. Розвиток пізнавальної діяльності учнів. -К.: Вища школа, 1976. - 105 с.
Карпенчук С.Г. Теорія і методика виховання: Навч. посібник. - К.: Вища шк., 1997. - 304 с.
Лузан П.Г. Активізація навчання у сільськогосподарському вузі. - К.: ІАЕ УААН, 1996. - 188 с.
Мілерян Є.О. Загальнотрудові політехнічні вміння та їх формування в учнів. - К.: Знання, 1970. - 47 с.
Милерян Е.А. Психология формирования общетрудовых политехнических умений. - М.: Педагогика, 1973.
- 299 с.
Новиков А.М. Процесс и методика формирования трудовых умений. - М.: Высшая школа, 1986. - 288 с.
Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие. - М.: Народное образование, 1998. - С.9, - 256 с.
Словарь иностранных слов. - М.: Рус. язык, 1990. -621 с.
Якиманская И.С. Формирование интеллектуальных умений и навыков в процессе производственного обучения. М.: Высшая школа, 1979. - 208 с. (рос.).