ДІЯЛЬНІСНА СПРЯМОВАНІСТЬ ЗМІСТУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Л. О. Клименко Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.21-23

Анотація

У статті йдеться про значущість діяльнісного спрямування навчання дорослих — вчителів фізики під час підвищення кваліфікації при інституті післядипломної педагогічної освіти. Розкриваються ефективні прийоми діяльності слухачів курсів: ділові імітаційні ігри, захист авторських проектів тощо.

In the article the question is about meaningfulness of activity direction of studies of adults — teachers of physics during the in-plant training at the institute of in-fervice teacher’s pedagogical education. The effective receptions of activity of listeners of courses open up: business imitation games, defence of author projects and others, like that.

Біографія автора

Л. О. Клименко, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

кандидат педагогічних наук, завідувач кафе­дри природничих дисциплін Миколаївського обласного інституту післядипломної педаго­гічної освіти

Посилання

Ахмерова Н.М. Личностно-деятельностный подход к контекстному обучению социального педагога // Педагогика. — 2003. — № 5. — С.55-60.

Данильчук В.И. Профессионально-педагогическая направленность преподавания физики в педвузе в усло-

виях гуманитаризации образования // Педагогическое образование и наука. — 2001. — № 2. — С.41-46.

Діяльність // Великий тлумачний словник української мови / В.Т.Бусел. — К., 2001. — С.228.

Діяльність // Педагогічний словник / Сост. В.Максименко // Шкільний світ. — 2001. — № 6-7 (86-87). — С.11.

Зверева Н.М. Активизация мышления учащихся на уроках физики: Пособие для учителя. — М.: Просвещение, 1980. — 112 с.

Иванова Л.А. Активизация познавательной деятельности учащихся при изучении физики: Пособие для учителей. — М.: Просвещение, 1983. — 160 с.

Кузьмінський А.І. Теоретико-методологічні засади піс-лядипломної педагогічної освіти в Україні: Автореф. дис... доктора пед. наук: 13.00.04 / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К.,

- 34 с.

Ланина И.Я. Формирование познавательных интересов учащихся на уроках физики: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1985. — 128 с.

Лісіна Л.О. Розвиток пізнавальної активності школярів старших класів у процесі вивчення предметів фізико-математичного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Запорізький обласний інститут удосконалення вчителів. — Запоріжжя, 2000. — 208 с.

Новиков А.М. Проблемы гуманизации профессионального образования // Специалист. — 1999. — № 8. — С.2-6.

Підласий І.П. Практична педагогіка або три технології. Інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти — К.: Видавничий Дім “Слово”, 2004. — 616 с.

Руденко М.П. Критерії активності пізнавальної діяльності учнів // Фізика та астрономія в школі. — 1999. — № 3. — С.6-10.

Свічар В. Золотий переріз і число т в задачах з фізики // Фізика. — 1999. — Квітень. — № 12(24). — С.3.

Сергеев А.В. Становление и развитие истории методики преподавания физики в средней школе как научной дисциплины: Автореф. дис. докт. пед. наук: Рос. гос. пед. унив-т. — Л., 1991. — 34 с.

Сосницька НЛ. Діяльніший підхід до навчання фізики у загальноосвітній середній школі // Матеріали між-нар. конф. “Сучасні тенденції розвитку природничо-математичної освіти”. — Херсон: Вид-во ХДУ, 2002. — С.91-92.

Харламов И.Ф. Педагогика: Учебное пособие. — М.: Высшая школа, 1990. — 576 с.

Шамова Т.И. Активизация учения школьников. — М.: Педагогика, 1982. — 209 с.

Щукина Г.И. Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе: Учебное пособие для педагогических институтов. — М.: Просвещение, 1979. — 160 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29