СИСТЕМНО-ТВІРНИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.36-38Анотація
У статті подані засади розвитку системи фізичних задач при її створенні для учнів на основі системо-твірного підходу.
The theoretical theses in the system's development of the problems in Physics for the students in basis of system-created point of view were worked out.
Посилання
Попова Т.М. Методичні засади розвитку системи задач з механіки у класах з поглибленим вивченням фізики. Автореферат дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / НПУ імені М.П. Драгоманова. — К., 2004. — 20 с.
Касянова Г.В. Система фізичних задач для розвитку творчих здібностей учнів. Автореферат дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / УДПУ імені М.П. Драгоманова.
- К., 1995. - 24 с.
Лукіна Т.О. Фізична задача як засіб диференційованого навчання фізики в середній школі. Дис канд. пед.
наук: 13.00.02 /К., 1997. - 200 с.
Богдан В.И., Бондарь В.А., Кульбицкий Д.И., Яковенко
В.А. Практикум по методике решения физических задач: Учебное пособие для физ.-мат. фак. пед. ин-тов.
— Минск: В. ш., 1983. — 272 с.
Кабанова-Меллер Е.Н. Формирование приемов умственной деятельности и умственное развитие учащихся. — М.: Просвещение, 1968. — 288 с.
Попова Т.М. Решение задач с неполными данными в их условии как один из способов активизации познавательной деятельности учащихся // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. - Кам'янець-Подільський: КПДУ, ІВВ, 2003. — Вип. 9. — 174 с.