СИСТЕМНО-ТВІРНИЙ ПІДХІД ДО СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ

Автор(и)

  • Т. М. Попова Керченський морський технологічний інститут, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.36-38

Анотація

У статті подані засади розвитку системи фізичних задач при її створенні для учнів на основі системо-твірного підходу.

The theoretical theses in the system's development of the problems in Physics for the students in basis of system-created point of view were worked out.

Біографія автора

Т. М. Попова, Керченський морський технологічний інститут

здобувач кафедри методики фізики Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова

Посилання

Попова Т.М. Методичні засади розвитку системи задач з механіки у класах з поглибленим вивченням фізики. Автореферат дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / НПУ імені М.П. Драгоманова. — К., 2004. — 20 с.

Касянова Г.В. Система фізичних задач для розвитку творчих здібностей учнів. Автореферат дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / УДПУ імені М.П. Драгоманова.

- К., 1995. - 24 с.

Лукіна Т.О. Фізична задача як засіб диференційованого навчання фізики в середній школі. Дис канд. пед.

наук: 13.00.02 /К., 1997. - 200 с.

Богдан В.И., Бондарь В.А., Кульбицкий Д.И., Яковенко

В.А. Практикум по методике решения физических задач: Учебное пособие для физ.-мат. фак. пед. ин-тов.

— Минск: В. ш., 1983. — 272 с.

Кабанова-Меллер Е.Н. Формирование приемов умственной деятельности и умственное развитие учащихся. — М.: Просвещение, 1968. — 288 с.

Попова Т.М. Решение задач с неполными данными в их условии как один из способов активизации познавательной деятельности учащихся // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. - Кам'янець-Подільський: КПДУ, ІВВ, 2003. — Вип. 9. — 174 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29