ПРОГРАМУВАННЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗА ПРИНЦИПОМ НАСКРІЗНОСТІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ З ОКР “СПЕЦІАЛІСТ” ІЗ СПЕЦІАЛЬНОСТІ “ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ. МЕХАНІЗАЦІЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА ТА ГІДРОМЕЛІОРАТИВНИХ РОБІТ”
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.55-60Анотація
Наведені методичні аспекти програмування самостійної роботи з огляду поетапного входження всіх її складових в кінцеву кваліфікаційну дипломну роботу при підготовці спеціалістів із спеціальності “Професійне навчання. Механізація сільськогосподарського виробництва та гідромеліоративних робіт”.
The methodological aspects of programming of the individual work from the view of adding all the parts into the final science work in the process of the preparing of the experts for specialization “Professional study. Mechanization of agricultural production and land-reclamation works”.
Посилання
Про стан і перспективи розвитку професійно-технічної освіти в Україні: Постанова Верховної Ради України № 699-ІУ від 03.04.2003 // Професійно-технічна освіта. — 2003. — № 2. — С.3-5.
Положення про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах: Наказ МОУ № 161 від 2 червня 1993 р. // Вища освіта України: Нормативно-правове регулювання — К., 2003. — С.413-431.
Логвиненко В.Г. Пізнавальна самостійність студентів вузів: стан проблеми. Проблема інженерно-педагогічної освіти // Збірник наукових праць. Випуск 5. — Харків УІПА, 2003. - С.347-356.
Бендера І.М. Наскрізне дипломне проектування — це робота на кінцевий результат // Наукові записки: серія “Педагогічні науки”. — Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. Винниченка, 2003. — Вип. 51, ч. 2. — С.129-134.
Бендера І.М. Організація навчального процесу на принципах наскрізності при підготовці інженерів-пе-дагогів в галузі механізації для аграрних закладів
професійної освіти. Проблеми інженерно-педагогічної освіти // Збірник наукових праць. Випуск 5. — Харків УІПА, 2003. - С.299-307.
Бендера І. Організація самостійної роботи майбутніх інженерів-механіків сільського господарства: принцип наскрізності // Неперервна професійна освіта. Теорія і практика: науково-методичний журнал. — К., 2003. — Випуск 2. - С.133-144.