СУЧАСНІ МЕТОДИ ДІАГНОСТУВАННЯ СФОРМОВАНОСТІ ПРИЙОМІВ РОЗУМОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Н. С. Павлова м. Рівне, ЗОШ №1, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.83-86

Анотація

У статті аналізуються сучасні тенденції методів і процесів діагностування сформованості прийомів розумової діяльності. Показано специфічність поєднання різних характеристик мисленнєвої діяльності. Проаналізовано ступені сформованості різноманітних видів мислення.

In this article modern tendencies in the methods and the ways of diagnostication of forming ways of mental activity are analyzed. It is shown the specific connection of different characters of mentality activity. It is analyzed the
stages of forming diverse kinds of mentality.

Біографія автора

Н. С. Павлова, м. Рівне, ЗОШ №1

вчитель математики і інформатики ЗОШ № 1, м. Рівне

Посилання

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. — К.: Либідь, 1997. - 374 с.

Кабанова-Меллер Е.Н. Формирование приемов умственной деятельности и умственное развитие учащихся. — М.: Просвещение, 1968. — 288 с.

Крутещий В.А. Психология обучения и воспитания школьников: Книга для учителей и классных руковод. — М.: Просвещение, 1976. — 303 с.

Лозова. Цілісний підхід до формування пізнавальної активності школярів. — Х.: “РЦНІТ” ХДПУ, 2000. — 175 с.

Маклаков А.Г. Общая психология: Учебное пособие для студентов вузов и слушателей курсов психолог. дисциплин. — С.-Пб: Питер, 2003. — 592 с.

Максименко С.Д. Загальна психологія. — М.: Рефл.-бук., К.: Ваклер, 1999. — 528 с.

Максименко С.Д. Саморозвиток суб’єкта навчальної діяльності // Психолог. — 2004. — № 5. — С.2-5.

Машбиц Е.И. Психолого-педагогические проблемы компьютерного обучения. — М.: Педагогика, 1988. — 191 с.

М’ясоїд П.А. Загальна психологія: Навч. посібник. — К.: Вища шк., 1998. — 479 с.

Нємов Р.С. Психологія: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. В 3 кн. Кн.1. Загальні основи психології. — Р.: Вертекс, 2002. — 576 с.

Паламарчук В.Ф. Школа учит мыслить. — М.: Просвещение, 1979 — 144 с.

Познавательные процессы и способности в обучении / Под ред. В.Д.Шадрикова. — М.: Просвещение, 1990. — 141 с.

Поспелов Н.Н., Поспелов И.Н. Формирование мыслительных операций у старшеклассников. — М.: Педагогика, 1989. — 152 с.

Психолого-педагогические аспекты учебного процесса в школе / Под ред. С.Д.Максименко. — К.: Рад. школа, 1983. — 176 с.

Скрипченко О. Долинська Л. Загальна психологія: Навчальне видання. — К.: АПН., 2001. — 461 с.

Слепкань З.И. Психолого-педагогические основы обучения математике: метод. пособие. — К: Рад. шк., 1989. — 90 с.

Тихомиров О.К. Психология мышления: Учебн. пособие. — М.: Изд-во МГУ, 1984. — 272 с.

Хабіб Р.А. Активізація п

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29