ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМУ ВВЕДЕННЯ ДОПОМІЖНОГО КУТА В УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ СТЕРЕОМЕТРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.92-94Анотація
В статті розкрито суть прийому введення допоміжного кута і наведено систему вправ для диференційованого формування в старшокласників такого спеціального прийому евристичної діяльності.
In the article the main point of the method of introduction of auxiliary angle is exposed and the system of exercises for differential formation of this method for senior pupils is demonstrated.
Посилання
Кулюткин Ю.Н. Эвристические методы в структуре решений. — М.: Педагогика, 1970. — 231 с.
Балк Г.Д. О применении эвристических приемов в школьном преподавании математики // Математика в школе. — 1969. — № 5. — С.21-28.
Хуторской А.В. Эвристическое обучение: Теория, методология, практика. — М.: Международная педагогическая академия, 1998. — 220 с.
Сморжевський Л.О., Сморжевський Ю.Л. Стереометрія. Дидактичні матеріали та тематичні перевірочні роботи для рівневого навчання. — Кам’янець-Подільський: “Абетка-НОВА”, 2002. — 68 с.