ДИФЕРЕНЦІЙОВАНЕ ФОРМУВАННЯ ПРИЙОМУ ВВЕДЕННЯ ДОПОМІЖНОГО КУТА В УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ СТЕРЕОМЕТРІЇ

Автор(и)

  • Ю. Л. Сморжевський Інститут педагогіки АПН України, Україна
  • Л. О. Сморжевський Кам’янець-Подільський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.92-94

Анотація

В статті розкрито суть прийому введення допоміжного кута і наведено систему вправ для диференційованого формування в старшокласників такого спеціального прийому евристичної діяльності.

In the article the main point of the method of introduction of auxiliary angle is exposed and the system of exercises for differential formation of this method for senior pupils is demonstrated.

Біографії авторів

Ю. Л. Сморжевський, Інститут педагогіки АПН України

аспірант Інституту педагогіки АПН України

Л. О. Сморжевський, Кам’янець-Подільський державний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафед­ри диференціальних рівнянь і геометрії Кам’янець-Подільського державного університету

Посилання

Кулюткин Ю.Н. Эвристические методы в структуре решений. — М.: Педагогика, 1970. — 231 с.

Балк Г.Д. О применении эвристических приемов в школьном преподавании математики // Математика в школе. — 1969. — № 5. — С.21-28.

Хуторской А.В. Эвристическое обучение: Теория, методология, практика. — М.: Международная педагогическая академия, 1998. — 220 с.

Сморжевський Л.О., Сморжевський Ю.Л. Стереометрія. Дидактичні матеріали та тематичні перевірочні роботи для рівневого навчання. — Кам’янець-Подільський: “Абетка-НОВА”, 2002. — 68 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29