ФОРМУЛЮВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ВИМОГ ДО СТРУКТУРИ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.96-99Анотація
У роботі окреслено ряд концептуальних вимог до структури комп’ютерно орієнтованих засобів навчання з елементами штучного інтелекту. Здійснено класифікацію вказаних засобів відповідно до типів системності знання та показано, що на цій основі можна ґрунтувати предметні вимоги до засобів.
In this paper conceptual demands for aids of computer-aided instruction based on artificial intelligence are described. Classification of aids in question as for types of knowledge integrity is made and it is shown that domain demands for such aids could be based on such classification.
Посилання
Гурій А.М., Орлова І.В., Шут М.І., Самсонов В.В. Система педагогічних вимог до засобів навчання. — К.: НМЦ засобів навчання. — 1999. — 131 с.
Компьютерная технология обучения. Словарь-справочник / Под ред. В.И.Гриценко, А.М.Довгялло. — К.: Наукова думка, 1992. — 650 с.
Основи нових інформаційних технологій навчання / За ред. Ю.І.Машбиця. - К.: ІЗМН, 1997. - 264 с.
Ротаєнко П, Семко Л, Самойленко Н. та ін. Мультимедійні засоби навчання // Інформатика. — № 36 (228). - 2003.
Роберт И.В. Толкование слов и словосочетаний понятийного аппарата информатизации образования // Информатика и образование. — 2004. — № 6. — С.63-70.
Соколовська Т.П., Дорошенко Ю.О. Аспекти облаштування комп’ютерних систем навчального призначення // Інформатика. — 2003. — № 38 (230).
Технічні засоби навчання: курс лекцій // За ред. Є.О.Перепелиці. — К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова. — 2001. — 147 с.
McArthur D, Lewis M.W., Bishay M. The Roles of Artificial Intelligence in Education: Current Progress and Future Prospects. — RAND, Santa Monica, CA, DRU-472-NSF. — 1993.