ЗАСТОСУВАННЯ ЕВРИСТИЧНИХ МЕТОДІВ ПІЗНАННЯ ЯК УМОВА ТВОРЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Л. Ю. Благодаренко Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна
  • М. І. Шут Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.102-104

Анотація

Застосування технології евристичного навчання фізики є одним із шляхів трансформації традиційного навчання у продуктивне, засноване на організації активної творчої, дослідної діяльності, спрямованої на одержання нових знань у процесі розв’язання практичних і теоретичних проблем.

Use of technology of heuristic training of physics is one of ways of transformation of traditional training in productive, based on organization of active? Creative? Research activity? That is directed on reception of new knowledge during the decision of practical and theoretical problems.

Біографії авторів

Л. Ю. Благодаренко, Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної фізики Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова

М. І. Шут, Національний педагогічний університет імені М.ПДрагоманова

доктор фізико-математичних наук, професор, член- кореспондент АПН України, академік АН вищої школи

Посилання

Бех І. Особистісно-орієнтований підхід у вихованні // Професійна освіта: педагогіка і психологія: Українсько-польський щорічник. — Ченстохова-Київ, 2000. — С.331-350.

Бондаревская Е.В. Гуманистическая парадигма лично-стно ориентированного образования // Педагогика. — 1997. - № 4. - С.11-17.

Благодаренко Л.Ю., Грищенко Г.П., Шут М.І. Педагогічні класи фізико-математичного профілю як форма поглибленого вивчення фізики // Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції “Стратегічні проблеми формування змісту курсів фізики та астрономії в системі загальної середньої освіти”. — Львів, 2002. — С.64-65.

Друзь З.В. Система нестандартних завдань як засіб активізації навчальної діяльності школярів // Материалы докладов Всеукраинской научно-практической конференции «Активизация учебной деятельности школьников». — Кривой Рог, КрПИ, 1995. — С.119-121.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29