ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП'ЮТЕРІВ У ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.109-111Анотація
Дослідження було виконане в рамках вирішення проблеми удосконалення традиційних форм навчання та пошуку ефективних дидактичних умов індивідуалізації на основі використання комп’ютерів у вищій педагогічній школі, спрямованих на підвищення у студентів пізнавального інтересу, самостійної роботи та творчого підходу.
The work deals with the didactic conditions of individualization of the training process on the basis of computers’ use in the pedagogical university.
The system of individualization of the training process on the basis of computers’ use which aims at the rising of cognitive interest, independent work, creative approach in accordance will students’ peculiarities has been offered and developed.
Посилання
Богопольский А.О. Індивідуалізувати навчальний процес // Радянська школа. — 1991. — № 7. — С.75-77.
Володько В.М. Нормативне забезпечення індивідуалізації процесу навчання у вузі // Педагогіка і психологія. - 1996. - № 1. - С.61-66.
Гончаренко С.У., Володько В.М. Проблеми індивідуалізації процесу навчання // Педагогіка і психологія. -1995. - № 1. - С.63-71.
Кирсанов А.А. Индивидуализация учебной деятельности как педагогическая проблема: Монография. — Казань: Изд-во Казанского ун-та, 1982. — 224 с.
Унт И.Э. Индивидуализация и дифференциация обучения. — М.: Педагогика, 1990. — 192 с.