ВИКОРИСТАННЯ ЕТАЛОННИХ ВИМІРНИКІВ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ ЯК ЗАСОБУ РЕЗУЛЬТАТИВНОГО НАВЧАННЯ З ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Р. М. Медвецька Кам’янець-Подільський індустріальний технікум, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.120-121

Анотація

В статті йдеться про використання еталонних вимірників якості знань студентів з фізики як засобу результативності навчання.

This article is about the use of measuring samples of the students’ knowledge quality when teaching Physics as a way for successful result of teaching.

Біографія автора

Р. М. Медвецька, Кам’янець-Подільський індустріальний технікум

викладач інформатики та фізики Кам’янець- Подільського індустріального технікуму, аспірантка Кам’янець-Подільського державного університету

Посилання

Атаманчук П.С. Еталонні вимірники якості знань учнів з фізики // Фізика та астрономія в школі. -1997. - № 2. - С.11-14.

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності. - Кам’янець-Подільський: Кам’я-нець-Подільський державний педагогічний університет, інформаційно-видавничий відділ, 1997. - 136 с.

Волков И.П. Много ли в школе талантов? - М.: Знание, 1989. - 80 с.

Гончаренко С.У. Конкурсні задачі з фізики. - К.: Техніка., 1969. - 452 с.

Атаманчук П.С., Криськов А.А., Мендерецький В.В. Збірник задач з фізики / за ред. П.С.Атаманчука. -К.: Школяр, 1996. - 304 с.

Занимательно о физике и математике / Сост. С.С.Ко-ротов, А.П.Савин. - М.: Наука., 1987. - 144 с.

Меледін Г.В. Фізика в задачах: екзаменаційні задачі. -М.: Наука, 1990. - 272 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29