ДЕЯКІ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ У ФОРМУВАННІ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.131-135Анотація
У статті розглядаються деякі інтерактивні методи розвитку здібностей учнів у процесі формування творчої особистості при впровадженні синергетичної парадигми освіти.
In the article are considered some interactive methods of children development capabilities in the process of forming a creative personality at introduction of synergetic paradigm of education.
Посилання
Виготский Л.С. Вопросы детской психологии. — М.: Союз, 1997. — 328 с.
Національна доктрина розвитку освіти. Україна у ХХІ столітті // Педагогічна газета, 2001. — Липень. — С.4.
Пойя Д. Математическое открытие. — М.: Наука, 1976.
- 336 с.
Скотний В.Г. Раціональна тенденція розвитку освіти // Людинознавчі студії: Наук. записки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. — Дрогобич: НВЦ “Каменяр”, 2003. — Вип. 7.
- С.4-13.
Скотний В.Г. Раціональність як основа класичної освіти // Проблеми гуманітарних наук: Наук. записки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. — Дрогобич: НВЦ “Каменяр”, 2003. — Вип. 11. — С.4-13.
Сучасні шкільні технології. Ч.1 / Упорядн. І.Рожня-товська, В.Зац. — К.: Ред. загальнопед. газ., 2004. — 112 с. (Бібліотека “Шкільного світу”).
Тарасова О. Про деякі аспекти взаємозв’язку культури та освіти // Людинознавчі студії: Наук. записки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. — Дрогобич: НВЦ “Каменяр”, 2002. — Вип. 5. — С.16-25.