ГЕНЕРАЛІЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОМАГНЕТИЗМУ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.140-144Анотація
Обґрунтовується доцільність генералізації курсу електромагнетизму в основній школі навколо понять електромагнітної взаємодії та електромагнітного поля.
The advisability generality of the electromagnetism course in the basic school round such notions as: electromagnetic interaction and electromagnetic field had been grounded.
Посилання
Основы методики преподавания физики в средней школе / Под ред. А.В.Перышкина, В.Г.Разумовского, B. А.Фабриканта. — М.: Просвещение, 1984. — 398 с.
Каменещий С.Е., Пустильник И.Г. Электродинамика в курсе физики средней школы. Пособие для учителей. — М.: Просвещение, 1978. — 127 с.
Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України. — № 1-2 (400), 20 січня 2004. — C. 1-13.
Вознюк М.Ф. Із досвіду введення поняття електричного заряду в VII класі. — В кн.: Викладання фізики в школі. — К.: Рад. шк., 1980. — С.77-84.
Бурак В.І. Генералізація електромагнетизму в загальноосвітніх закладах // Зб. наук. пр. Вип. 55. — Серія: Педагогічні науки. — Кіровоград: РВВ КДПУ. — 2004.- С.26-32.
Бурак В.І. Зміст і методика вивчення електромагнітних явищ у восьмому класі в умовах диференціації навчання // Фізика та астрономія в школі. - 2002. -№ 6. - С.33-37.
Бурак В.І. Зміст і методика вивчення явища електромагнітної індукції у восьмому класі // Фізика та астрономія в школі. - 2003. - № 6. - С.8-10.