ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ЯК ФОРМА І ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩОГО ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.152-155Анотація
Обґрунтовано методику формування навчально-пізнавальної діяльності (НПД) студентів у процесі вивчення фундаментальних дисциплін під час лабораторно-практичних занять. Вони є формою і засобом формування НПД. Запропоновано структуру і зміст побудови лабораторно-практичних занять з фізики, спрямованих на засвоєння студентами знань, необхідних для розв’язування майбутніми фахівцями широкого спектра практичних, інтелектуальних, навчальних дій.
There were founded the methods of formation of student’s learning-cognitive activity (LCA) in the process of study of fundamental disciplines during laboratory and seminar classes. These are the form and the tool of formation of LCA. The structure and the content of laboratory and seminar classes in physics were suggested aiming at students to receive knowledge necessary for the future specialists to solve different practical, intellectual and study tasks.
Посилання
Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход. — М.: Высшая школа, 1991. — 208 с.
Гальперин П.Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий // Исследование мышления в советской психологии: Сб. науч. трудов. — М.: Наука, 1966. — С.236-278.
Лабораторный практикум по физике: Учебное пособие для студентов втузов / Б.Ф.Алексеев, К.А.Барсуков и др.; Под ред. К.А.Барсукова. — М.: Высшая школа, 1988. — 351 с.
Лабораторный практикум по физике: Учебное пособие для студентов втузов / Под ред. А.С.Ахматова. — М.: Высшая школа, 1980. — 360 с.
Рубинштейн СЛ. Проблемы общей психологии. — М.: Педагогика, 1976. — 496 с.
Талызина Н.Ф. Управление процессом усвоения знаний: (Психол. основа). — 2-е изд. — М.: Изд-во МГУ, 1984. - 347 с.
Формирование учебной деятельности студента / Под ред. В.Я.Ляудис. — М.: Изд-во МГУ, 1989. — 240 с.
Хайдаров М.Ш. Физический практикум в техническом вузе. — М.: НИИВШ, 1983. — 24 с.