ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДО НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.155-159Анотація
Впровадження нових технологій до навчання фізики потребує певного переосмислення суті психолого-педагогічних чинників до експериментального відображення змісту курсу особливостей стрімкого розвитку науково-технічного прогресу.
Providing of new technologies for studying physics demands of some rethinking of psychology-pedagogical factors essence for receiving and mastering knowledge, which is concerned with high development of scientific and technical progress.
Посилання
Мендерецький В.В. Удосконалення експериментальної підготовки школярів в умовах особистісно орієнтованого навчання / Зб. наукових праць Кам’янець-По-дільського державного університету. Серія педагогічна. Випуск 9. — Кам’янець-Подільський: інформаційно-видавничий відділ, 2003. — С.148-150.
Наумчик В.Н., Саржевский А.М. Наглядность в демонстрационном эксперименте по физике: Эргон. подход. — Минск: Изд-во БГУ, 1983. — 96 с.
Орищин Ю.М. Про розробку нових технологій навчання фізики / Зб. наукових праць Кам’янець-Подільсь-кого державного університету. Серія педагогічна. Випуск 9. — Кам’янець-Подільський: інформаційно-видавничий відділ, 2003. — С.37-39.