ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДО НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

  • Н. В. Подопригора Кіровоградський державний педагогічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2004-10.155-159

Анотація

Впровадження нових технологій до навчання фізики потребує певного переосмислення суті психолого-педагогічних чинників до експериментального відображення змісту курсу особливостей стрімкого розвитку науково-технічного прогресу.

Providing of new technologies for studying physics demands of some rethinking of psychology-pedagogical factors essence for receiving and mastering knowledge, which is concerned with high development of scientific and technical progress.

Біографія автора

Н. В. Подопригора, Кіровоградський державний педагогічний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафе­дри фізики та методики її викладання Кіровоградського державного педагогічного уні­верситету ім. В.Винниченка

Посилання

Мендерецький В.В. Удосконалення експериментальної підготовки школярів в умовах особистісно орієнтованого навчання / Зб. наукових праць Кам’янець-По-дільського державного університету. Серія педагогічна. Випуск 9. — Кам’янець-Подільський: інформаційно-видавничий відділ, 2003. — С.148-150.

Наумчик В.Н., Саржевский А.М. Наглядность в демонстрационном эксперименте по физике: Эргон. подход. — Минск: Изд-во БГУ, 1983. — 96 с.

Орищин Ю.М. Про розробку нових технологій навчання фізики / Зб. наукових праць Кам’янець-Подільсь-кого державного університету. Серія педагогічна. Випуск 9. — Кам’янець-Подільський: інформаційно-видавничий відділ, 2003. — С.37-39.

##submission.downloads##

Опубліковано

2004-09-29