НОВІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ФІЗИКИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • О. А. Шевченко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2014-20.64-67

Анотація

У статті розглядається застосування інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні фізики, роль комп’ютера як засобу навчання, і предмета вивчення. Пропонується застосування програмних педагогічних засобів на різних етапах уроку, під час проведення фізичного експерименту. Комп’ютер і відповідні ППЗ навчання фізики створюють систему засобів навчання, орієнтовану на використання нових інформаційно-комунікаційних технологій, застосування яких створює умови навчання фізики учнів старшої школи. Інтегруючи можливості комп’ютера і різних сучасних засобів передачі інформації, навчальний процес з фізики збагачується новими можливостями.

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, комп’ютер, фізичний експеримент, програмно-педагогічні засоби.

В статье рассматривается применение информационнокоммуникационных технологий при изучении физики, роль компьютера как средства обучения, и предмета изучения. Предлагается применение ППС на разных этапах урока, во время проведения физического эксперимента. Компьютер и соответствующие ППС обучения физики создают систему средств обучения, ориентированную на использование новых информационно-коммуникационных технологий, применение которых создает условия обучения физики учеников старшей школы. Интегрируя возможности компьютера и разных современных средств передачи информации, учебный процесс из физики обогащается новыми возможностями.

Ключевые слова: информационно-коммуникационные технологии, компьютер, физический эксперимент, программно-педагогические средства.

In the article the use of information and communication technologies in the study of physics, the role of the computer as a medium of instruction and subject of study. It is proposed to use the STT at different stages of the lesson, during the physical experiment. The computer and the appropriate STT teaching physics create a system of learning tools that focuses on the use of new information and communication technologies, that creates conditions for teaching physics high school students. Integrating the capabilities of your computer and the various modern means of information transfer, the learning process in physics is enriched with new features.

Key words: information and communication technology, computer, physical experiment, program-pedagogical facilities.

Посилання

Гриценко В.Г. Нові інформаційні технології при вивченні статистичних закономірностей у процесі підготовки вчителів фізики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В.Г. Гриценко. - Черкаси, 1998. - 198 с.

Жалдак М.І. Проблеми інформатизації навчального процесу в школі і в вузі / М.І. Жалдак // Сучасна інформаційна технологія в навчальному процесі : збірник наукових праць / редкол.: М.І. Шкіль та ін. - К. : КДПІ, 1991. - С. 3-16.

Основи нових інформаційних технологій навчання : посібник для вчителів / Машбиць Ю.І., Гокунь О.О., Жалдак М.І. та ін. ; за ред. Ю.І. Машбиця ; Інститут психології імені Г.С. Костюка АПН України. - К. : ІЗМН, 1997. - 264 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-15