ВИКОНАННЯ ДОМАШНІХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ З ВИКОРИСТАННЯМ PHET-СИМУЛЯЦІЙ

Автор(и)

  • О. В. Слободяник Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2014-20.165-168

Анотація

У статті аналізується сучасний стан використання інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано шляхи використання Інтернет-ресурсів щодо організації самостійної роботи учнів з фізики та наведено деякі приклади використання Phet-симуляцій для самостійної підготовки до занять з фізики. Зазначено, що вдосконалення способів самостійної роботи полягає в підвищенні якості знань учнів, розвитку вміння самостійно здобувати і поглиблювати свої знання, у пошуку раціональних шляхів вирішення поставленої задачі за допомогою засобів мережних технологій. Зазначено, що використання експериментальних задач у навчальному процесі з фізики має дуже великий позитивний вплив на засвоєння матеріалу, сприяє розвитку творчої діяльності, індивідуальних якостей учня, а використання Інтернет-технологій підвищує пізнавально-пошуковий інтерес.

Ключові слова: Інтернет, фізика, завдання, експеримент, симуляції.

В статье анализируется современное состояние использования информационно коммуникационных технологий. Предложены пути использования Интернет-ресурсов относительно организации самостоятельной работы учеников по физике и приведены некоторые примеры использования phet-симуляций для самостоятельной подготовки к занятиям по физике. Отмечено, что совершенствование способов самостоятельной работы заключается в повышении качества знаний учеников, развития умения самостоятельно добывать и углублять свои знания, в поиске рациональных путей решения поставленной задачи с помощью средств сетевых технологий. Отмечено, что использование экспериментальных задач в учебном процессе по физике имеет очень большое позитивное влияние на усвоение материала, способствует развитию творческой деятельности, индивидуальных качеств ученика, а использование Интернет-технологий повышает познавательно поисковый интерес.

Ключевые слова: Интернет, физика, задание, эксперимент, симуляции.

In the article the modern state of the use is analysed informatively communication technologies. The ways of the use of Internet resources are offered in relation to organization of independent work of students from physics and some examples of the use of phet-simulations are resulted for independent preparation to employments after physics. It is marked that perfection of methods of independent work consists in upgrading knowledge’s of students, development of ability independently to obtain and deepen the knowledge’s, in the search of rational ways of decision of the put task by facilities of network technologies. It is marked that the use of experimental tasks in an educational process from physics has a very large positive influence on mastering of material, assists development of creative activity, individual qualities of student, and the use of Internet technologies promotes cognitive searching interest.

Key words: Internet, physics, task, experiment, simulations.

Посилання

Атаманчук П.С. Освітня доктрина та інформаційно-освітнє середовище як засоби формування дієвої дидактики фізики / П.С. Атаманчук, А.М. Кух // Комп’ютерно орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова. - Вип. 11. - 2006. - С. 153-157.

Войтович І. Впровадження творчих експериментальних завдань у структуру шкільного фізичного експерименту / Ігор Войтович, Юрій Галатюк // Наукові записки. - Серія: педагогічні науки. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. - 2004. - Вип. 55. - С. 191-195.

Грудинін Б. Творчі домашні експериментальні завдання учнів під час вивчення МКТ та основ термодинаміки / Борис Грудинін // Фізика та астрономія в школі. - № 2. - 2003. - С. 30-33.

Доросевич С. О роли решения экспериментальных задач в активизации учебно-познавательной деятельности школьников / Сергей Доросевич // Научные записки. - РВЦ КДПУ. - 2006. - Вып 66. - С. 56-61.

Слободяник О.В. Домашні експериментальні завдання як засіб активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів / О.В. Слободяник // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2011. -Вип. 1. - С. 108-113.

Усова А.В. Самостоятельная работа учащихся по физике в средней школе : [пособие] / А.В. Усова, З. А. Вологодская. -М. : Просвещение, 1981. - 158 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-15