ДІЄВА РОЛЬ ЗАСОБІВ МАС-МЕДІА В ХОДІ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ПРАКТИКИ СТУДЕНТІВ-ФІЗИКІВ

Автор(и)

  • Є. М. Дінділевич Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2014-20.266-268

Анотація

У статі розглядається можливість застосування засобів мас-медіа у дієвій підготовці до проходження практики майбутніх вчителів фізики. Розглядається важливість застосування різноманітних інформаційних, комп’ютерних технологій при вивченні фізики школярами. Наведенні приклади завдань які пропонуються майбутнім вчителям фізики перед проходженням практики у школі. Демонструється реалізація принципу науковості в процесі навчання фізики, що викликає необхідність конструювання таких завдань, які формували б уявлення про метод наукового пізнання у школяра. Описанні теоретичні та практичні можливості створення і використання дидактичних засобів.

Ключові слова: мас-медіа, Інтернет, алгоритм, фізика, дидактичні засоби.

В статье рассматривается возможность применения средств масс-медиа в действенной подготовке к прохождению практики будущих учителей физики. Рассматривается важность применения различных информационных, компьютерных технологий при изучении физики школьниками. Приведенные примеры задач предлагаемых будущим учителям физики перед прохождением практики в школе. Демонстрируется реализация принципа научности в процессе обучения физики, вызывает необходимость конструирования таких задач, которые формировали бы представление о методе научного познания у школьника. Описании теоретические и практические возможности создания и использования дидактических средств.

Ключевые слова: масс-медиа, Интернет, алгоритм, физика, дидактические средства.

The article is considering the application of media into effective preparation for the practical training of future teachers of physics. We consider the importance of various information and computer technology in the study of physics students. The example below tasks proposed future physics teachers before attending practice at school. Demonstrated implementation of the principle of scholarship in teaching physics, which requires construction of tasks that would form an idea of the method of scientific knowledge to the student. A description of the theoretical and practical possibilities of creating and using teaching tools.

Key words: Media, Internet, algorithm, physics, didactic tools.

Посилання

Атаманчук П.С. Інновації в формуванні фахових якостей майбутніх вчителів фізики / П.С. Атаманчук // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка / Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. М.О. Носко. -Чернігів : ЧДПУ, 2010. - Вип. 77. - 368 с. - (Серія: педагогічні науки). - С. 167-173.

Атаманчук П.С. Дидактика физики (основные аспекты) : монография / П.С. Атаманчук, П.И. Самойленко. - М. : Московский государственный университет технологий и управления, РИО, 2О06. - 245 с.

Дінділевич Є.М. Принципи відбору інформації у ЗМІ ДЛЯ підготовки майбутніх вчителіва фізики / Є.М. Дінділевич // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / (редкол.: П.С.Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін. - Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2011. -Вип. 17: Інноваційні технології управління компетентнісно-світоглядним становленням учителя: фізика, технології, астрономія. - 330 с. - С. 124-126.

Дінділевич Є.М. Формування соціальної, комунікативної, комп’ютерної та інших видів компетентностей / Є.М. Дінділевич // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. - Кам’я-нець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012. - Випуск 18. - 232 с. -С. 21-23.

Казаков Ю.М. Педагогічні умови застосування медіаосвіти у процесі професійної підготовки майбутніх учителів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю.М. Казаков ; Луганський національний педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. -Луганськ, 2007. - 245 с.

Харрис Р. Психология массовых коммуникаций / Р. Харрис. -СПб. : Прайм-ЕВРОЗНАК, 2001. - Глава 8. Политика: роль

новостей и рекламы в победе на выборах. - С. 287-296; Глава 4. Реклама: пища для размышлений. - С.128-133.

Коменский Я. А. Педагогическое наследие / Я. А. Коменский, Д. Локк, Ж.-Ж. Руссо, И.Г. Песталоцци. - М. : Педагогика, 1989. - 416 с.

Пискунов А.И. Дидактические взгляды А. Дистервега / А.И. Пискунов // Советская педагогика. - 1956. - № 1. - С. 63-70.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-15