МОНІТОРИНГ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ПРІОРИТЕТНІ МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Ю. В. Немченко Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2014-20.291-294

Анотація

У статті розглядаються проблеми розбудови моніторингової системи, в якій використані ефективні інструменти діагностики. Визначено, що на різних етапах формування професійної компетентності майбутніх фахівців, доцільно використовувати різні методи та технології контролю або самоконтролю, що підвищує рівень ефективності управління навчальною діяльністю.

Ключові слова: моніторинг, діагностика, оцінювання, методи, освітній проект, компетентність, портфоліо.

В статье рассмотрены проблемы построения эффективной мониторинговой системы, построенной на основе эффективных инструментов диагностики. Определено, что на разных этапах формирования компетентности специалиста, целесообразно использовать разные методы и технологии контроля, что повисит уровень эффективности управления образовательной деятельностью.

Ключевые слова мониторинг, диагностика, оценивание, методы, компетентность.

This paper addresses the problem of building an effective monitoring system that is based on an effective diagnostic tools. It was determined that at different stages of professional competence, it is advisable to use different methods and control technologies that elevated levels of management efficiency chit flood activity.

Key words: monitoring, diagnosis, evaluation methods, educational projects, expertise, portfolio.

 

Посилання

Атаманчук П.С. Ціннісні основи формування фахових якостей майбутнього вчителя фізики / П.С. Атаманчук // Материалы конференции «Образовательное пространство и индивидуальность: современная дидактика, задания диагностики, оценка качества образования» [Електронний ресурс]. -Режим доступу: http://www.ukrdeti.com/firstforum/h3.html

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності / П.С. Атаманчук. - Кам'янець-Подільський : К-ПДПУ 1997. - 136 с.

Биков А.К. Методи активного соціально-психологічного навчання : навчальний посібник / А.К. Биков. - М. : ТЦ Сфера,2005.

Білоусова Л.І. Методика обробки та інтерпретації результатів педагогічної діагностики [Текст] / Л.І. Білоусова, О.Г Кол-гатін // Комп’ютер у школі та сім’ї. - 2003. - № 8. - С. 28-31.

Гризун Л.Е. Напрями застосування апарата нечіткої логіки для розв’язання завдань педагогічної діагностики [Електронний ресурс] / Л.Е. Гризун. - Режим доступу: http:// narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2165

Загашев И. Критичне мислення: технологія розвитку / И. Загашев, С. Заїр-Бек. - Спб. : Альянс-Дельта. 2003. - С. 264-279.

Капра Ф. Скрытые связи / Ф. Капра. - М.: София, 2004. -322 c.

Новикова Т.Г. Рекомендації з побудови різних моделей і використанню портфоліо учнів основної й повної середньої школи / Новикова Т.Г., Прутченков А.С., Пінська М.А. // Профільна школа. - 2004. - С. 4-11.

Панчук О.М. Об'єктивне оцінювання навчальних досягнень учнів / О.М. Панчук // Трудова підготовка в закладах освіти. - 2004. - № 3. - С. 21-26.

Портфель учня // Нові педагогічні й інформаційні технології в системі утворення. - 2001. - С. 123-132.

Рудик Г.А. Современный урок изменение парадигмы / Г.А. Рудик. - М., 2003. - С. 7.

Чошанов М.А. Був. Складався. Залучався. Навчальний порт-фоліо як альтернативна система оцінки / М.А. Чошанов // Учитель року. - 2002. - № 4.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-12-15