ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • В. В. Лазарчук Рівненський державний гуманітарний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2015-21.113-115

Анотація

Ефективне формування компетентностей у процесі навчання фізики нових акцентів набувають вимоги до методів, форм, засобів навчання, діяльності головних суб’єктів навчання - учителя і учнів. Перспективним компетентнісне навчання являється ще і тому, що при такому підході навчальна діяльність одержує дослідницький і практично орієнтований характер, і сама стає предметом засвоєння. Ми вважаємо, що впровадження компетентнісного підходу у вивченні фізики буде сприяти поліпшенню якості освіти та покращенню адаптації учнів до модульної системи, з якою вони стикнуться після вступу до вищого навчального закладу Набуті під час навчання у старшій школі предметні галузеві та ключові компетентності дозволять не менш краще засвоювати нові знання у вищих навчальних закладах, а й швидко та ефективно опрацьовувати великий обсяг матеріалу, що відводиться на самостійну роботу, використовувати інформаційні та комунікаційні технології, критично мислити.

Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентність, компетенція, учні, навчальний процес, знання, уміння, навички.

Эффективное формирование компетенций в процессе обучения физике новых акцентов приобретают требования к методам, форм, средств обучения, деятельности главных субъектов обучения - учителя и учеников Перспективным компетентностного обучения является еще и потому, что при таком подходе учебная деятельность получает исследовательский и практически ориентированный характер, и сама становится предметом усвоения.

Ключевые слова: компетентностный подход, компетентность, компетенция, ученики, учебный процесс, знания, умения, навыки.

Efficient formation of competencies in teaching physics emphasis acquire new requirements for methods, forms, training facilities of the main subjects of education - teacher and student perspective competency training is also that this approach receives research training activities and practically oriented character and she becomes the object of learning.

Key words: competence approach, competence, competence, students, the learning process, knowledge, abilities, skills.

Посилання

Життєва компетентність особистості: науково-методичний посібник / за ред. Л.В. Сохань, І.Г. Єрмакова, Г.М. Несен. -К. : Богдана, 2003. - 520 с.

Овчарук О.Л. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О.Л. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні : рекомендації з освітньої політики. - К. : К.І.С, 2003. - С. 13-43.

Єрмаков І.Г. Розвивати життєву компетентність / І.Г. Єрма-ков, Д.О. Пузіков // Шкільний світ. - 2005. - № 37.

Пометун О.І. Компетентнісний підхід - найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти / О.І. Пометун // Рідна школа - 2005. - № 1.- С. 65-69.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-24