ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДІЄВИХ ЗНАНЬ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІЗНОРІВНЕВИХ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ

Автор(и)

  • І. В. Оленюк Гусятинський коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2015-21.258-261

Анотація

У статті розкриваються особливості використання різнорівневих фізичних задач у процесі формування дієвих фізичних знань, які відповідають прогнозованим результатам навчання. Зокрема, використання фізичних задач еталонного характеру на різних етапах засвоєння навчального матеріалу забезпечило отримання у ході підсумкового контролю підтвердження досягнення більшістю студентів високого рівня якості знань.

Ключові слова: фізична задача, інтегральні особистісно-діяльнісні вимірники, управління, навчально-пізнавальна діяльність, прогнозовані результати навчання.

В статье раскрываются особенности использования разноуровневых физических задач в процессе формирования действенных физических знаний, которые отвечают прогнозируемым результатам учебы. В частности, использование физических задач эталонного характера на разных этапах усвоения учебного материала обеспечило получение в ходе итогового контроля подтверждения достижения большинством студентов высокого уровня качества знаний.
Ключевые слова: физическая задача, интегральные личностно-действенные измерители, управления, учебно-познавательная деятельность, прогнозируемые результаты учебы.

In the article the features of the use of different level of physical tasks open up in the process of forming of effective physical knowledge that answer the forecast results of studies. n particular, the use of physical tasks of standard character on the different stages of mastering of educational material provided a receipt during final control of confirmation of achievement of students of high level of quality of knowledge’s majority.

Key words: physical task, integral personality measuring devices, managements, educational-cognitive activity, forecast results of studies.

Посилання

Анісімов А.Ю. Розвиток методики складання та розв’язування задач в умовах реалізації стандартів вищої освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А.Ю. Анісімов. - Одеса, 2000. - 250 с.

Атаманчук П.С. Інноваційні технології управління навчанням фізики / П.С. Атаманчук. - Кам’янець-Подільський : К-ПДПУ 1999. - 174 с.

Атаманчук П.С. Управління процесом навчально-пізнавальної діяльності / П.С. Атаманчук. - Кам’янець-Подільсь-кий : К-ПДПІ, 1997. - 136 с.

Балаш В.А. Задачи по физике и методы их решения /В.А. Балаш. - М. : Просвещение, 1983. - 432 с.

Галатюк Ю. Керування процесом розв’язування творчої задачі / Ю. Галатюк // Фізика та астрономія в школі. - 2003. -№ 3. - С. 11-14.

Закота Л.А. Управління пізнавальною діяльністю школярів у процесі розв’язування ними навчальних задач : авто-реф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л.А. Закота ; НДІ Педагогіки України, - К., 1992. - 25 с.

Каменецкий С.Е. Методика решения задач по физике в средней школе / С.Е. Каменецкий, В.П. Орехов. - М. : Просвещение, 1987. - 336 с.

Касьянова Г.В. Система фізичних задач для розвитку творчих здібностей учнів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г.В. Касьянова. - К., 1995. - 246 с.

Оленюк І.В. Збірник задач і запитань з фізики : посібник для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / І.В. Оленюк. - Тернопіль : ЛІЛЕЯ, 2002. - 136 с.

Тульчинський М.Е. Качественные задачи по физике в средней школе / М.Е. Тульчинський. - М. : Просвещение, 1972. - 240 с.

Усова А.В. Развитие экспериментальных умений у учащихся на различных этапах обучения / А.В. Усова, А. А. Бобров // В кн.: Методика использования физического эксперимента в учебном процессе. - Свердловск : Свердловский педагогический институт, 1985. - С. 91-98.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-24