ВАГОМИЙ ВНЕСОК У ДИДАКТИКУ ФІЗИКИ

Автор(и)

  • Іван Михайлович Конет Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Роман Миколайович Білик Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2016-22.190-192

Анотація

Матеріал публікації присвячений відображенню внеску науковців-методистів Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (Атаманчука П.С., Ніколаєва О.М.) у розробку та реалізацію концептуальної лінії формування фахових компетентностей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. При цьому авторами акцентується увага на тому, що специфічним показником найвищої міри виявлення професійних компетентності та світогляду педагога виступає його авторське педагогічне кредо, яке забезпечується дієвим освітнім прогнозом і тотальним тематично-дидактичним супроводом всіх видів навчально-пізнавальної діяльності студента (лекції, практичні заняття, лабораторні роботи, педагогічна практика, науково-дослідницька діяльність, кваліфікаційна робота, наукова публікація тощо). Стаття є віддзеркаленням масштабної апробації на світовому та вітчизняному рівнях технологічних і теоретичних аспектів забезпечення прогнозованих результатів навчання.

Ключові слова: дидактика фізики, освітній прогноз, контроль, управління, навчально-пізнавальна діяльність, компетентність, світогляд, педагогічне кредо.

Материал публикации посвященный отражению вклада ученых-методистов Каменец-Подольского национального университета имени Ивана Огиенко (Атаманчука П.С., Николаева А.Н.) в разработку и реализацию концептуальной линии формирования профессиональных компетенций будущего специалиста физико-технологического профиля. При этом авторами акцентируется внимание на том, что специфическим показателем высшей меры выявления профессиональных компетентности и мировоззрения педагога выступает его авторское педагогическое кредо, которое обеспечивается эффективным образовательным прогнозом и тотальным тематически дидактическим сопровождением всех видов учебно-познавательной деятельности студента (лекции, практические занятия, лабораторные работы, педагогическая практика, научно-исследовательская деятельность, квалификационная работа, научная публикация и т.п.) Статья является отражением масштабной апробации на мировом и отечественном уровнях технологических и теоретических аспектов обеспечения прогнозируемых результатов обучения.

Ключевые слова: физика, дидактика физики, образовательный прогноз, контроль, управление, учебно-познавательная деятельность, компетентность, мировоззрение, педагогическое кредо.

Material publication dedicated to the display of academic input, trainers Kamenetz-Podolsk National University named after Ivan King James Version (Atamanchuk PS Mrs.Nikolayeva) in the development and implementation of conceptual lines forming professional competence of professional physical and technological profile. The author focuses on what the author's pedagogical credo serves a specific indicator of highest degree detection of professional competence and philosophy teacher, and the quality it provided an effective educational outlook and pervasive context-didactic support all kinds of teaching and learning of the student (lectures, practical classes, laboratory work, teaching practice, research activities, qualification work, scientific publication, etc.). The article reflects the large-scale testing of the global and national levels of technical and theoretical aspects of the projected learning outcomes.

Key words: physics, physics pedagogy, educational prognosis, monitoring, management, educational and cognitive activity, competence, ideology, creed pedagogical.

Посилання

Атаманчук П.С. Управление процессом становления будущего педагога. Методологические основы : монография / П.С. Атаманчук. – Германия : Palmarium Academic Publishing, 2014. – 137 с.

Ніколаєв О.М. Дидактичні основи формування предметних компетентностей майбутнього вчителя фізики : монографія / О.М. Ніколаєв. – Кам’янець-ГІодільський : ТОВ «Друкарня «Рута», 2015. – 352 с.

Педагог-физик XXI века. Основы формирования профессиональной компетентности : монографія / П.С. Атаманчук, К.Г. Никифоров, А.А. Губанова, Н.Л. Мыслинская. – Калуга-Каменец-Подольский: Издательство КГУ им. К.Э. Циолковского, 2014. – 268 с.

##submission.downloads##