МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ: ФОРМУВАННЯ НОВОГО КОНТЕКСТУ ОСВІТИ

Автор(и)

  • А.М. Кух Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • О.М. Кух Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • А.О. Пищаль Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2020-26.13-19

Анотація

Розглянуто підходи до визначення поняття менеджменту знань, описано об’єкт менеджменту знань та його принципові характеристики, розглянуто механізм управління знаннями в закладі вищої освіти. Дана характеристика переваг впровадження системи управління знаннями у ЗВО та її місце в системі управління потоками інформації. Окреслено методологію навчання майбутніх фахівців щодо створення і подальшого розвитку знань на основі формування інноваційного контексту освіти. Наголошено на необхідності вдосконалення системи підготовки педагогічних кадрів з врахуванням інтелектуального компоненту, формування критичного мислення майбутніх фахівців фізико-технологічного профілю, розвитку їх творчості, здатності швидко засвоювати й практично застосовувати нові знання та вміння, працювати в команді.
Ключові слова: менеджмент знань, інформація, контекст освіти, генерація знань, критичне мислення, творче мислення, проблемний метод навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-10

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ФІЗИКО- ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ