МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАНЬ: ФОРМУВАННЯ НОВОГО КОНТЕКСТУ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2020-26.13-19Анотація
Розглянуто підходи до визначення поняття менеджменту знань, описано об’єкт менеджменту знань та його принципові характеристики, розглянуто механізм управління знаннями в закладі вищої освіти. Дана характеристика переваг впровадження системи управління знаннями у ЗВО та її місце в системі управління потоками інформації. Окреслено методологію навчання майбутніх фахівців щодо створення і подальшого розвитку знань на основі формування інноваційного контексту освіти. Наголошено на необхідності вдосконалення системи підготовки педагогічних кадрів з врахуванням інтелектуального компоненту, формування критичного мислення майбутніх фахівців фізико-технологічного профілю, розвитку їх творчості, здатності швидко засвоювати й практично застосовувати нові знання та вміння, працювати в команді.
Ключові слова: менеджмент знань, інформація, контекст освіти, генерація знань, критичне мислення, творче мислення, проблемний метод навчання.