РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПУ НАУКОВОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ФІЗИКИ В ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Автор(и)

  • М. І. Шут Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна
  • Л. Ю. Благодаренко Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2020-26.44-47

Анотація

У статті досліджуються питання формування у майбутніх учителів фізики уявлень щодо сучасних проблем квантової фізики. Зроблено акцент на тому, що створення та бурхливий розвиток квантових технологій вимагають ретельного дослідження тих проблем квантової фізики, які нині остаточно не розв’язані. Зазначено, що на сучасному етапі розвитку квантової фізики до основних її проблем, над якими сьогодні працює більшість фахівців у цій галузі, відносяться проблема космологічної сталої, проблема конфайнмен ту кварків та проблема квантової гравітації. Обґрунтовано, що знання з квантової фізики у певній мірі залишаються для студентів дещо абстрактними, оскільки вони не завжди усвідомлюють можливості їх практичного застосування. Показано, квантова фізика є складною для більшості студентів внаслідок її особливостей та відмінностей від класичної фізики. Констатовано, що однією з найважливіших цілей в навчанні квантової фізики є системне, впродовж вивчення курсу, ознайомлення студентів з можливостями і перспективами квантових технологій, а також теоретичними проблемами квантової фізики, розв’язання яких може перевернути наші уявлення про світобудову.
Ключові слова: квантова фізика, квантові технології, проблема космологічної сталої, проблема конфайнменту кварків, проблема квантової гравітації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-10

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ФІЗИКО- ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ