DIALECTICS OF OBJECTIVE CONTROL OVER PREDICTED OUTCOMES OF TEACHING THE INDIVIDUAL
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2020-26.48-54Анотація
Матеріал статті присвячений відображенню результатів досліджень діалектики компетентнісно-світоглядного становлення майбутнього фахівця як феномену контролю і управління у навчанні. Розглянуто освітню доктрину і освітнє середовище як найважливіші орієнтири дієвого навчання. Обґрунтовано, що дієвий прогноз у навчанні виступає сутнісною основою менеджменту якості його результатів. Розроблено та проілюстровано ідеалізовані і реально можливі схеми навчального процесу, загальна схема і методика управління навчанням індивіда при здійсненні різних видів контролю. Запропоновано технологічну модель формування компетентнісно-світоглядних якостей майбутнього педагога – його авторського педагогічного кредо.
Ключові слова: пізнавальна задача, контроль навчання, управління навчанням, компетентність, педагогічне кредо.