ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ГАЗОВИХ ЗАКОНІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2020-26.60-63Анотація
У статті розглядається актуальна проблема формуван ня міцних, довготривалих знань учнів на основі моделювання явищ і процесів що вивчаються. Описана методика побудови моделей при вивченні газових законів із застосуванням експериментальних методів пізнання. При проведенні навчального експерименту було використано цифровий вимірювальний комплекс LabQuest-2 з комплектом цифрових сенсорів Vernier. З вертається увага на те, що застосування сенсорів для вимірювання фізичних величин спільно з персональним комп’ютером та відповідним програмним забезпеченням значно підвищують наочність вивчення нового матеріалу. Комплексне використання наявних у кабінеті фізики приладів, цифрових сенсорів та персонального комп’ютера дозволяють в динаміці простежи ти залежності між фізичними величинам, будувати та аналізувати різні види навчальних моделей. За результатами аналізу проведеного педагогічного дослідження було зроблено висновки, що побудова фізичних, графічних, математичних моделей явищ що вивчаються із застосуванням вимірювального комплексу підвищує міцність і якість знань учнів.
Ключові слова: фізичні моделі, навчальний експеримент, газові закони, фізичний процес.