КОМПЕТЕНТНІСНІ ЗАВДАННЯ З ФІЗИКИ В ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖІВ

Автор(и)

  • С. М. Килимник Кам’янець-Подільський коледж харчових технологій НУХТ, Україна
  • А.М. Кух Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • О.М. Кух Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2020-26.64-67

Анотація

Стаття присвячена визначенню поняття «компетентнісне завдання» з точки зору професійно орієнтованої діяльності студентів коледжу. На підставі аналізу психолого-педагогічних джерел дано визначення феномену «компетентнісне завдання». Розкрито його цільовий, змістовний та процесуальний аспекти. Запропоновано опис компетентнісних завдань і способи їх постановки в процесі навчання фізики. Виділено об’єктивні та суб’єктивні чинники використання компетентнісних завдань як по відношенню до інноваційних педагогічних знахідок, так і до традиційних дидактичних методів навчання фізики. Визначено характер компентентнісних завдань і подана їх класифікація.
Ключові слова: компетентнісний підхід; компетентнісна, практична, проектна, ситуаційна задачі; професійно орієнтована діяльність, комплексні, компетентнісно-орієнтовані завдання; ключова, міжпредметна, предметна компетентності.

Опубліковано

2021-03-10