ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ ПРО ФІЗИЧНІ ОСНОВИ ЕКСТРЕМАЛЬНИХ ВИДІВ СПОРТУ

Автор(и)

  • О.О. Чінчой Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2020-26.81-84

Анотація

Розглянуто дидактичні питання формування уявлень учнів загальноосвітньої школи про фізичні основи екстремальних видів спорту та їх значення в розв’язанні сучасних соціальних проблем. Продемонстровано, що вивчення такого матеріалу забезпечує формування загальнокультурної компетентності та компетентності особистісного самовдосконалення учнів. Наголошено, що ознайомлення учнів з фізичними основами екстремальних видів спорту важливо здійснювати в невіддільному зв’язку з вивченням програмного матеріалу й повинно сприяти його міцному засвоєнню. Розглянуто приклади застосування законів фізики в найбільш популярних видах спорту та їхній зв’язок з навчальним матеріалом загальноосвітньої школи. Констатовано також, що формування уявлень учнів про фізичні основи екстремальних видів спорту в шкільній природничо-науковій освіті може стати одним із способів інтеграції навчальних предметів, передусім фізики й фізичної культури, та слугувати ефективним засобом розвитку пізнавальних інтересів, удосконалення знань з фізики, формування наукового світогляду учнів.
Ключові слова: активізація пізнавальної діяльності, екстремальний спорт, підіймальна сила крила.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-10