ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОГО ПРОФІЛЮ В УМОВАХ STEM-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2020-26.84-87Анотація
Робота спрямована на дослідження актуальності та шляхів розв’язання проблеми управління процесами формування природничо-наукової компетентності майбутніх спеціалістів споріднених напрямів фізико-математичного профілю в умовах STEM-орієнтованого навчального середовища для забезпечення їх конкурентоздатності на ринку праці. Наголошується на необхідності удосконалення підходів до навчання базових природничо-технологічних дисциплін: математики і фізики, які переплітаються при дослідженні прикладних задач. У процесі реалізації порівнюється готовність практичного використання різнопланових природничих знань і наукових понять при розв’язанні технічно складних завдань студентами різного профілю.
Ключові слова: фахова підготовка майбутніх учителів фізико-математичного профілю, STEM-орієнтоване навчання, природничо-наукова компетентність.