ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ КОНСТРУКТИВНО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • О.С. Мартинюк Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Україна
  • О.О. Мартинюк Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2020-26.101-104

Анотація

У статті обґрунтовано ефективність конструктивно-технічної діяльності як засобу формування цифрової грамотності учнів. Проаналізовано результати досліджень учених, які вивчають проблеми формування інформаційно-цифрової компетентності. Аргументовано ефективність методики впровадження проектної діяльності техніко-технологічного спрямування з подальшою участю у різноманітних конкурсах, виставках, фестивалях, тощо, що забезпечує формування цифрової компетентності дослідника. Наведено приклад реального технологічного проекту, робота над яким забезпечила можливість реалізувати окремі засадничі положення формування цифрової грамотності. Описано принцип дії та особливості програмування запропонованої системи. За результатами роботи можна зробити висновки, що застосування набутих умінь та навичок володіння цифровими продуктами учні з успіхом реалізовують у творчому розв’язанні реальних технологічних завдань.
Ключові слова: цифрова грамотність, конструктивно-технічна робота, програмування, платформа Arduino.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-10