СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.14-17Анотація
Сучасна вища освіта переживає етап оновлення, зокрема, переорієнтацію на підготовку кваліфікованих фахівців, креативних, здатних до систематичного підвищення кваліфікації впродовж життя. Виникає об’єктивна необхідність пошуку шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти із врахуванням сучасних інформаційних технологій. У статті проаналізовані інноваційні інформаційні технології, зокрема такі як ігрові, хмарні, технології дистанційного навчання, доповнена та віртуальна реальність. Проаналізовані їх переваги та недоліки, напрямки використання в освітньому середовищі, потенціал щодо активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. Окреслені перспективи подальших наукових розвідок, які полягають в обґрунтуванні педагогічних умов використання сучасних інформаційних технологій як засобу активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти.
Ключові слова: професійна підготовка, активізація навчально-пізнавальної діяльності, інформаційні технологій, гейміфікація освітнього процесу, віртуальна реальність, доповнена реальність.