ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Т.М. Точиліна Запорізький державний медичний університет, Україна
  • А.В. Точілін Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Україна
  • І.І. Філіпенко Запорізький державний медичний університет, Україна
  • Т.В. Строгонова Запорізький державний медичний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.42-44

Анотація

У пропонованій статті проаналізовано необхідність зміни підходів до організації навчального процесу, в яких передбачається посилення ролі самостійної роботи студентів. Розглянуті необхідні умовою існування інформаційного освітнього середовища. Визначенні проблеми дослідження наукової організації самостійної роботи студентів в інформаційному освітньому середовищі та шляхи їх вирішення. Розкрита роль викладача в організації самостійної роботи студентів. Проаналізовані різні підходи до застосування інформаційно-комунікаційних технологій при самостійній роботі студентів. Розкрита суть дистанційних навчальних технологій навчання Визначені засоби навчання, які необхідно використовувати при організації самостійної роботи студентів на основі дистанційних навчальних технологій. Уточнені поняття «самостійна робота», «інформаційно-комунікаційне навчальне середовище», «електронний підручник», «дистанційні навчальні технології навчання». Розкрито умови ефективної організація самостійної роботи студентів з використанням дистанційних навчальних технологій. Зроблено висновки щодо організації ефективної самостійної роботи.
Ключові слова: самостійна робота, інформаційно-комунікаційне навчальне середовище, електронний підручник, дистанційні навчальні технології навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 1.ПРОБЛЕМА ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕДУР УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ