РОЗВИТОК ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ЯК КРОК ДО ТВОРЧОСТІ

Автор(и)

  • Р.І. Швай Національний університет «Львівська політехніка», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.45-47

Анотація

Творчий процес як розгалужена система можливих дій вимагає створення нових образів, які в подальшому  трансформуються у поняття, судження, стратегії і тактики розв’язування творчих завдань. Образ, що виступає у ролі імпресингу, може стимулювати творчість як дериват захопленості, заломлений через мотиваційну структуру. Образ є механізмом запуску захопленості і основою для формування імпресингу. Образ є результатом уяви, що дозволяє розвивати праву півкулю, запускати багатоконтекстність мислення. Головною функцією уяви є її участь у творчому процесі. Правопівкульна активність, установлення багатозначних зв’язків, образне мислення сприяє відновленню пошукової активності. У цьому розумінні образне мислення стає одним із найвагоміших критеріїв творчої діяльності. Образ є результатом накопичення чуттєвого (предметного) життєвого досвіду, в результаті якого створюється база даних для прийняття стандартних дій та рішень. Образи попередніх дій стають еталоном не лише для стандартного рішення, але й для прийняття нестандартного рішення в майбутньому. Застосування педагогіки творчості в освітньому процесі сприяє розвитку образного мислення, пошуковій активності.
Ключові слова: творчість, образ, імпресинг, методи педагогіки творчості.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 1.ПРОБЛЕМА ДОСЛІДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕДУР УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ