ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ У РОБОТІ З ДІТЬМИ 4-8 РОКІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.57-61Анотація
Останнім часом у освітньому просторі України набирає обертів тренд STEM-освіти. Вона охоплює природничі науки, технології, технічну творчість та математику. Для дітей дошкільного віку та молодших школярів актуальною є альтернативна програма формування культури інженерного мислення «STREAM-освіта або Стежинки у Всесвіт».
Метою статті є популяризація STREAM-студії «Наука – це цікаво!» для дітей 4 – 8 років, яка працює на базі Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Керівниками студії є кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти Тетяна Богдан та випускниця фізико-математичного факультету цього ж ЗВО Юлія Лобода. Заняття проводяться у формі майстер-класів для дітей та їх батьків. У цікавій формі діти опановують основи фізики, хімії, астрономії, біології, вчаться нестандартно, креативно мислити, використовуючи власний творчий
потенціал і надбані знання та навички висловлювати свою думку, шукати нестандартні відповіді на поставлені задачі. У роботі представлені анотації 23 занять, які були проведені. Інформацію про роботу та відеозвіти кожного заняття можна переглянути у соціальній мережі Facebook у відкритій групі «Наука – це цікаво!».
Ключові слова: STEM-освіта, STREAM-студія, діти дошкільного віку, молодші школярі.