РОЗУМІННЯ STEM-ОСВІТИ ТА STEM-ПРОФЕСІЙ СУСПІЛЬСТВОМ

Автор(и)

  • Н.А. Хараджян Криворізький державний педагогічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.87-91

Анотація

Сучасний стан розвитку інформаційних технологій призводить до появи нових вимог до фахівців. Ці вимоги пов’язані із розумінням цифрових технологій, розуміння природничо-математичних предметів і розуміння цілісної цифрової  картини світу. Зміни в розумінні необхідності таких фахівців відбувається і на рівні держави. За останні 2 роки створено низку державних нормативних документів. Виділяються кошти на створення STEM-лабораторій, методичних матеріалів, проведення конкурсів тощо. Перед закладами освіти та науковцями постають питання: коли треба починати впроваджувати STEM? Чи розуміє суспільство, що таке STEM? Які професії відносяться до цього напрямку? Які предмети треба вивчати? Чи задовольняє школа цим вимогам? В статті наведені результати анкетування розуміння в суспільстві необхідності отриманні STEM-освіти та STEM-професій. Результати показують, що суспільство в цілому розуміє і бачить цю необхідність та вбачає їх перспективність. Проте дуже багато респондентів не отримує повної інформацію, що не дозволяє їм створити цілісну картину.
Ключові слова: STEM-освіта, STEM-професії, опитування, респонденти, інформаційні технології, фахівець,  профорієнтація.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 2. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ