ЕЛЕКТРОННИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ В ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ: ЛАБОРАТОРНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З ФІЗИКИ В ХМАРО ОРІЄНТОВАНОМУ СЕРЕДОВИЩІ»

Автор(и)

  • В.О. Демкова Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», Україна
  • Н. А. Мисліцька Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», Україна
  • В.Ф. Заболотний Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.96-100

Анотація

У статті описано структуру та контентне наповнення електронного навчально-методичного комплекту «Природничі науки в педагогічних університетах: лабораторний експеримент з фізики в хмаро орієнтованому середовищі», який реалізовано у форматі web-сайту в середовищі Google і розміщений у вільному доступі. Основою комплекту є інтеграція класичного і віртуального експерименту та хмаро орієнтованих сервісів для формування експериментальних умінь для майбутніх учителів предметів природничої освітньої галузі. Описано основні блоки електронного навчально-методичного комплекту які несуть як теоретичне, так і практичне значення в освітньому процесі з фізики. В теоретичну частину комплекту входять навчальні і робочіпрограми, методичні рекомендації для студентів щодо підготовки та виконання фізичного експерименту, а також основні питання теорії похибок. Практична частина комплекту зреалізована в модернізованих інструкціях до лабораторних робіт з фізики для майбутніх учителів через використання на різних етапах фізичного практикуму хмаро орієнтованих сервісів, віртуальних симуляторів, мобільних додатків, флеш-анімацій, цифрових лабораторій тощо з метою підвищення ефективності формування експериментаторської складової фахової компетентності студентів.
Ключові слова: електронний навчально-методичний комплект; експериментаторська складова фахової  компетентності; фізичний практикум; лабораторний експеримент; сучасні дидактичні засоби; хмаро орієнтоване середовище; фахова компетентність; природничі науки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 3. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (STEM-ОСВІТИ): АСПЕКТИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА