ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНІЙ НАУЦІ ТА ОСВІТІ

Автор(и)

  • Ю. В. Коваль Луцький національний технічний університет, Ukraine
  • Л. В. Ящинський Луцький національний технічний університет, Ukraine
  • Д.А. Захарчук Луцький національний технічний університет, Ukraine
  • Л.І. Панасюк Луцький національний технічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.100-103

Анотація

У статті розкривається процес використання новітніх інформаційно-комп’ютерних технологій в межах сучасної науки та освіти. Розглянуто й проаналізовано основні аспекти роботи з комп’ютером як викладачів, так і студентів. Виражено ключові риси самостійної роботи студентів з комп’ютером під час формування нових знань та умінь з фізики. Процес впровадження інформаційних технологій в освітній процес досить складний і вимагає глибокого осмислення. З одного боку ІТ відіграють важливу роль в забезпеченні ефективності освітнього процесу, з іншого – може з’явитися проблема темпу засвоєння студентами матеріалу за допомогою комп’ютера, тобто проблема можливої індивідуалізації навчання. Так, комп’ютерні лабораторні роботи допомагають досліджувати те чи інше явище з більшою точністю. Вони дають можливість виконати лабораторну роботу за допомогою імітаційної моделі. Математичний апарат, закладений у функціонування моделі дає можливість отримувати значення фізичних величин близьких до реальних, і відповідно, робити правильні висновки про фізичний зміст явища або проекту. Моделі лабораторних робіт реалізовані на основі діяльнісного підходу передбачають не тільки спостереження фізичних процесів та явищ, які моделюються системою, а безпосередню участь в них студента (наприклад, вибір необхідного обладнання), що суттєво підсилює навчальний вплив лабораторних робіт.
Ключові слова: ЕОМ, інформаційно-комп’ютерні технології, наука, освіта, модель, експеримент.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 3. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (STEM-ОСВІТИ): АСПЕКТИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА