ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ПЕРШИХ ЕТАПАХ НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ

Автор(и)

  • Т.П. Поведа Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Р.А. Поведа Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.120-125

Анотація

Тенденції розвитку вищої освіти в Україні передбачають підготовку на педагогічних спеціальностях  закла дів вищої освіти учителя-дослідника, здатного розуміти особливості науково-дослідної діяльності, долучатись до неї самому та активно долучати до цього процесу учнів. Актуальною ця проблема є у процесі підготовки вчителів фізики, оскільки зміст цього навчального предмета має також і прикладну спрямованість та реалізується переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять. У статті висвітлено елементи методики формування основ дослідницької компетентності майбутніх учителів фізики на початкову етапі навчання у ЗВО. Наведено фрагмент робочої навчальної програми з курсу «Основи наукових досліджень», яка є першим етапом в підготовці та організації науково-дослідної роботи студентів спе ціальності Середня освіта (Фізика).
Ключові слова: підготовки вчителів фізики, формування компетентності, дослідницька компетентність, науково-дослідна діяльність, основи наукових досліджень.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 3. КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ (STEM-ОСВІТИ): АСПЕКТИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА