ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АСТРОНОМІЇ

Автор(и)

  • Р.М. Білик Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • С.В. Оптасюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.136-140

Анотація

У статті розкрито основні аспекти реалізації STEM-технологій навчання в закладах освіти, зокрема під  час вивчення астрономії. Доведено, що для формування повноцінного світогляду учнів потрібне не просте спостереження фізичних явищ, а розуміння змісту фізичних, хімічних, географічних закономірностей, що  призвели до його виникнення. Розглянуто особливості STEM-освіти, які полягають у тому, що вона передбачає інтегроване навчання з «тем», а не з навчальних предметів. Завдяки цьому відбувається поєднання міждисциплінарного і проєктного підходів, відбувається інтеграція природничо-математичних наук в інженерію, технічне моделювання в технології. Обґрунтовано значення сучасних інформаційних технологій для методики навчання астрономії, зокрема програм для реалізації «віртуального планетарію». Розглянуто найкращі Android додатки, що дають змогу глянути на зоряне небо навіть удень і досконало вивчити його.
Ключові слова: STEM-освіта, STEM-технології, астрономія, фізичні явища, небесні тіла, віртуальні лабораторії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 4. ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ