ПРОБЛЕМА РЕАЛІЗАЦІЇ НАСТУПНИХ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ПРИРОДОЗНАВСТВОМ І ФІЗИКОЮ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Т.В. Волинець Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.141-143

Анотація

У статті висвітлені основні причини проблеми реалізації предметної компетентності учнів з фізики при  вивченні курсу природознавства, що призводять до порушення принципу наступності у навчанні фізики в закладах середньої освіти ІІ ступеня. Обґрунтовані педагогічні умови, необхідні для забезпечення можливостей реалізації наступних зав’язків між природознавством і фізикою у межах природничої освітньої галузі. В умовах зменшення обсягу фізичної компоненти в освітній галузі «Природознавство» в закладах середньої освіти ІІ ступеня, недооцінена ефективність вивчення елементів фізичних знань в курсі природознавства та природничо-наукової грамотності учнів. Причини цього обумовлені ігноруванням учителями природознавства розвиваючих можливостей пропедевтичних знань з фізики. Нехтування вчителями заохочування пізнавальної активності, самостійності та креативності учнів при вивченні природничих дисциплін, фізики зокрема. Відсутність чітких уявлень про специфіку явищного підходу при вивчені елементів фізичних знань в курсі природознавства, його методику і технологію як в учнів, так і у вчителів-предметників.
Ключові слова: освітня галузь «Природознавство», природничо-наукової грамотності, ефективність вивчення елементів фізичних знань у курсі природознавства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-01-22

Номер

Розділ

Розділ 4. ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ