МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМ У КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ 10 КЛАСУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2307-4507.2021-27.167-171Анотація
Новий зміст фізико-математичної освіти в середніх загальноосвітніх навчальних закладах наблизив розглядувані навчальні дисципліни до рівня сучасного наукового знання. Глибокі зв’язки, які існують між фізикою і математикою як науками, мають знайти адекватне відображення у зв’язках між відповідними дисциплінами, як методологічним принципом STEM-освіти. Розглядаючи математику і фізику як навчальні предмети, потрібно враховувати, що кожна наукова теорія, ідея, поняття, відображаючи у взаємозв’язках одну із сторін матеріальної дійсності, надає той основний матеріал, який представляє зміст відповідних навчальних предметів. Здійснення міжпредметних зв’язків передбачає такий взаємозв’язок всього навчально-виховного процесу, коли різні навчальні дисципліни з різних сторін вивчають окремі сторони явищ природи. При цьому зв’язок між явищами, що вивчаються, не порушує внутрішню логіку кожної з дисциплін. Розглянуто значення міжпредметних зв’язків математики і фізики в навчально-виховному процесі і розроблено рівневі фізичні задачі, які доцільно використовувати при вивченні деяких тем у курсі алгебри і початків аналізу 10 класу.
Ключові слова: прикладна направленість шкільного курсу математики, міжпредметні зв’язки, рівні навчальних досягнень учнів, степенева функція та тригонометричні функції.